Search for content, post, videos

Dieta cu pere, secretul unei siluete de invidiat! Ce trebuie sa faci ca sa slabesti rapid

Daca nu mai stii ce diete sa incerci si vrei cu ardoare sa slabesti iti propunem dieta cu pere, intrucat sunt fructe bogate in antioxidanti, vitamine si minerale, astfel ca are numeroase beneficii pentru organism.

Perele au un aport caloric scazut si, mai mult de atat, sunt recomandate pentru tratarea unor afectiuni ca diabet, alergii, afectiuni pulmonare, inflamatii, constipatii, colesterol, afectiuni digestive si osoase.

Meniul 1

Mic dejun: o para, un iaurt mic;

Pranz: carne slaba de pui sau curcan, fiarta sau fripta, salata (fara rosii), legume crude nelimitat, 2 lingurite ulei;

Cina: doar pere (in jur de un kilogram, daca puteti) – nu mai tarziu de ora 19.

Meniu 2

Mic dejun: o para, 100 g branza slaba de vaci;

Pranz: 100 g carne (sau 150 g peste), cu o portie de legume gatite (fripte sau fierte), salata nelimitat (fara rosii);

Cina: doar pere (in jur de un kilogram) – nu mai tarziu de ora 19.

De asemenea, perele au un continut bogat de acid citric, pectina, uleiuri esentiale, caroten, tanin, carbohidrati, potasiu, vitamina B si C, magneziu, fier, zinc, boron, precum si acid folic.

Printre altele, perele nu doar ca ajuta la pierderea in greutate, insa protejeaza organismul de infectii, intrucat distruge bacteriile si virusii, intareste sistemul imunitar si protejeaza sanatatea sistemului cardiovascular.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *