Search for content, post, videos

Dieta cu oua te scapa de 11 kilograme! Iata regimul pe zile

Dieta cu oua este considerata de nutritionisti una dintre cele mai sanatoase diete. Aceasta ofera rezultate rapide, intr-un timp destul de scurt, de doar doua saptamani.

Dieta cu oua are grija sa aduca organismului un aport ridicat de vitamine, minerale si proteine.

Pe parcursul celor doua saptamani este indicat sa consumi 6-8 pahare de apa pe zi si ai libertatea sa consumi orice tip de lichide doresti, respectiv smoothie-uri din fructe si legume, ape aromatizate din legume, fructe sau supe dietetice.

In toata aceasta perioada de dieta, de doua saptamani, poti pierde 10-11 kilograme.

Iata cum arata meniul pentru doua saptamani:

Luni

Mic dejun: 2 oua fierte si un fruct citric (portocala, pomelo, clementine, mandarine, grapefruit)

Pranz: salata de fructe la alegere

Cina: o salata de piept de pui fiert sau grill cu verdeata si legume (ai voie 1-2 linguri de ulei de masline si zeama de lamaie)

Marti

Mic dejun: smootie de citrice si 2 oua fierte

Pranz: Salata de legume verzi, verdeata si pui la grill sau fiert

Cina: o salata de cruditati, 2 oua fierte si o portocala

Miercuri

Mic dejun: un fruct citric si 2 oua fierte

Pranz: 2 felii de branza feta, o rosie si o felie de paine integrala cu seminte

Cina: o salata de cruditati cu pui fiert sau facut pe grill

Joi

Mic dejun: smoothie de citrice si doua oua fierte

Pranz: o salata de fructe la alegere

Cina: salata de cruditati cu pui

Vineri

Mic dejun: la fel

Pranz: doua oua si legume fierte la alegere

Cina: 150 grame de peste la grill cu salata cruditati

Sambata

Mic dejun: la fel

Pranz: fructe la alegere

Cina: o salata de cruditati cu pui

Duminica

Mic dejun: la fel

Pranz: o salata de rosii, legume fierte si piept de pui la cuptor

Cina: legume inabusite

In saptamana numarul doi se poate repeta meniul din saptamana unu, iar daca doriti puteti inlocui puiul fiert sau grill de la cina cu peste. Salata se poate inlocui si ea cu legume inabusite.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *