Search for content, post, videos

Dieta cu otet de mere

Otetul de mere a devenit un catalizator pentru una dintre cele mai rapide diete din lume in aniul 1950. Dieta cu pricina este dieta cu otet de mere care, in ciuda faptului ca nu este avizata de medici, se spune ca face minuni.

In 1950 doctorul DC Jarvis din Vermont, SUA, a publicat intr-una din cartile sale informatii potrivit carora otetul de mere ajuta la eliminarea grasimii din organism si ajuta totodata la scaderea colesterolului din sange.
De ce ne slabeste otetul de mere

Otetul de mere are in compozitia sa o serie de substante care stopeaza depunerea grasimilor in organism si totodata ajuta la eliminarea acestora. Dintre aceste substante, cele mai active sunt vitaminele B6 si C, impreună cu alte minerale, printre care magneziul si fierul.

Totodata, enzimele, izoflavonoidele si acizii organici din compozitia otetului de mere ajuta la imbunatatirea functionalitatii sistemului digestiv si reduc depunerea grasimilor in zonele problema, cum ar fi pe coapse si solduri.

Dieta cu otet de mere, retete

Dieta cu otet de mere in sine este cat se poate de usor de urmat. Ea consta in consumul unei cani de apa, de aproximativ 250 de mililitri, in care se adauga 2 lingurite de otet de mere, cu 15 minute inainte de fiecare masa. Insa aceasta dieta, care va va ajuta sa pierdeti aproximativ 2 kilograme in 5 zile, nu functioneaza daca alimentatia este deficitara. Este bine sa retineti ca otetul de mere nu este decat un catalizator al metabolismului si are proprietatea de a elimina grasimile, insa pentru a-si face efectul este indicat si un regim lejer si sanatos.

Asadar, va prezentam cateva idei despre cum va puteti compune mesele zilnice pentru ca aceasta dieta sa functioneze:

Micul dejun:

Micul dejun trebuie sa fie consistent si revigorant si trebuie sa va ofere energia necesara pentru restul zilei. In dieta cu otet de mere sunt indicate alimentele cu fructoza, grasimi din lactate si din plante si multe condimente.

Reteta 1: Taiati doua mere in cubulete, puneti-le in tigaie cu doua linguri de otet de mere, adaugati putina miere si amestecati pana cand merele devin moi. Puneti doua linguri de cereale integrale in suc de mere naturall lasati-le la muiat si aduagati 75 de grame de iaurt slab, Amestecati totul cu merele din tigaie.

Reteta 2: Radeti un morcov, amestecati-l cu o lingurita de otet de mere, piper si putin mustar. Se consuma uns pe paine neagra cu doua felii de sunca presata.

Reteta 3: Bateti ou cu putina sare, piper, o lingura de otet de mere si o jumatate de ceapa taiata marunt. se prajeste intr-o tigaie unsa cu margarina si se mananca cu o felie de paine neagra prajita.

Pranz:

Pentru masa de pranz puteti alterna pe parcursul a cinci zile consecutive urmatoarele retete:

Reteta 1: Un ou fiert tare cu 300 de grame de salata verde cu rosii si ciuperci. Puteti consuma si doua felii de paine neagra cu sunca presata.

Reteta 2: Se inabusa 125 de grame de piept de pui cu o lingura de otet deasupra. Se adauga doi morcovi la fiert. Dupa ce a fiert totul, se face un sos din iaurt dietetic si, otet de mere, sare si piper. Sosul se amesteca cu arnea inabusita si cu morcovii si se adauga salata verde.

Reteta 3: Se prajeste o ceapa taiata marunt in putin ulei de masline, se adauga o lingurita de miere si una de otet de mere. Dupa de amestecul s-a racit, se taie bucatele un ou fiert tare si se adauga. Se consuma cu paine neagra, maxim 3 felii.

Cina:

Pentru ca aceasta dieta sa funcioneze, este cat se poate de important ca cina sa fie inainte de ora 18.00. La cina puteti consuma portii de maxim 300 de kalorii, formate din orice fel de legume, fructe si peste. Nu consumati lactate sau alte tipuri de carne.

IMPORTANT:

Nu uitati sa beti un pahar de apa rece in care sa diluati 2 lingurite de otet de mere inainte de fiecare masa.

VEZI SI

Dieta Atkins

VIDEO

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *