Search for content, post, videos

Dieta cu mic dejun copios

Ati auzit deja, cu siguranta, de zicala “dimineata mananca ca un rege, la pranz ca un print, iar seara ca un cersetor”. Ei bine, vorba functioneaza si pentru curele slabire, prin dieta cu mic dejun copios.

 Regula de baza a dietei cu mic dejun copios este sa mananci cati poti dimineata, dar nu tot ceea ce iti doresti. Bazele regimului au fost puse de medicul Daniela Jakubowicz, in cartea “The Big Breakfast Diet”.

 Cura de slabire prespune o conditie esentiala: micul dejun trebuie mancat inainte de ora 09.00 dimineata si sa aiba aproximativ 600 de calorii.

 In felul acesta, iti accelerezi metabolismul de la primele ore, profitand de ritmul circadian al organismului. Acesta din urma influenteaza secretia de hormoni si modul in care corpul se foloseste de carbohidrati si de protenie pentru a genera si consuma energie, dar si eficienta arderilor grasimilor, sustine medicul Jakubowicz.

 Dieta cu mic dejul copios presupune, totodata, sa mananci ceea ce iti doresti dimineata, chiar si inghetata sau gogosi, atata timp cat adaugi si alimente bogate in proteine si fibre. Cu alte cuvinte, poti manca o briosa dimineata, dar este obligatoriu sa mananci legume multe ori musli, sau chiar si un piept de pui la gratar.

25 de diete stupide

 In termen de 30 de zile, poti slabi pana la 11 kilograme.

 “Cand mananci alimentele potrivite la orele potrivite, iti accelerezi metabolismul si, implicit, arderile calorice, dar iti si poti satisface poftele de dimineata. Odata accelerat ritmul metabolic, slabesti”, spune Daniela Jakubowicz.

 Dieta mic dejun copios este impartita caloric astfel: aproximativ 600 de calorii de dimineata si inca 600, impartite dupa cum doriti, la pranz si seara. Cu alte cuvinte, o ciorba usoara de pui, de vacuta sau de legume la pranz cu doua felii de paine neagra poate fi completata seara cu un pahar de iaurt.

 O varianta de mic dejun copios este o omleta de trei oua (facuta in tigaie de teflon cu un strop de ulei sau mai bine fara), o bucata mica de branza, o felie de sunca presata si legume din plin.

 La pranz poti opta pentru o ciorba usoara, de orice fel, dar care sa nu fi fost preparata cu mult ulei, si doua felii de paine neagra, sau o bucata de carne (pui, vita, curcan sau peste) la gratar si o salata sau garnitura de legume la cuptor. La final, poti manca si un fruct.

8 ponturi pentru a arde in plus 100 de calorii pe zi

 La cina sunt recomandate mai ales legumele: de la salate bogate in rosii, castraveti, salata verde, broccolim varza, ridichi la doi morcovi (caci continutul lor glucidic este mai mare decat al altor legume). O alta optiune pentru seara sunt doua fructe.

 Alimentele bogate in proteine trebuie mancate dimineata si la pranz, pentru ca ofera senzatia de satietate pe o perioada mai lunga si ofera organismului energia necesara pentru a functiona pe timpul zilei.

 Produsele care contin, in cea mai mare parte, carbohidrati trebuie mancate doar dimineata si asta pana in ora 09.00, caci vor avea timp sa fie consumate pe parcursul zilei. Mancate la alte ore, se vor depune sub forma de tesut adipos, avertizeaza Jakubowicz.

 Oricum ar fi, calculati-va astfel aportul caloric pe zi incat sa oferiti organismului 600 de calorii dimineata si inca 600 pe timpul zilei, impartite intre pranz si cina. Per total, nu trebuie sa depasiti 1.200 de calorii pe zi.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *