Search for content, post, videos

Dieta care te va ajuta sa obtii rezultatele mult dorite in cel mai scurt timp

Daca esti in cautarea unei diete sanatoase, dar eficiente de a salabi, atunci ai nimerit in locul perfect. Aceasta dieta este foarte populara deoarece se bazeaza pe consumul de calorii necesare pentru a obtine energia necesara in viata ta de zi cu zi- FARA CALORII GOALE.

Cea mai buna parte este ca aceasta dieta include o varietate de preparate delicioase. Vara a inceput, dar inca ai timp sa ajungi la corpul mult visat.

Recomandari:

– Respecta aceasta dieta timp de trei zile si ia pauza doua saptamani. Dupa aceea o poti repeta

– Nu consuma alcool in timpul acestei diete

– Nu adauga zahar sau frisca in cafea

– Daca nu iti place untul de arahide il poti inlocui cu cel de migdale, boabe de soia, seminte de dovleac sau humus.

Prima zi

Micul dejun: o jumatate de grapefruit, o ceasca de cafea, o felie de paine cu unt de arahide

Pranz: o jumatate de ceasca de ton, o felie de paine, apa/ cafea neaga/ ceai

Cina: 85g de carne, 200g de fasole verde, o jumatate de banana, un mar mic, 200g de inghetata de vanilie

A doua zi

Micul dejun: o felie de paine, un ou, o jumatate de banana

Pranz: 200g de branza cottage sau o felie de branza ceddar, un ou fiert, 4 biscuiti

Cina: 2 carnaciori, 200g de brocoli, 100g de morcovi, o jumatate de banana, 100g de inghetata de vanilie

A treia zi

Micul dejun: 5 biscuiti, o felie de branza ceddar, un mar mic, o ceasca de cafea

Pranz: o felie de paine, un ou fiert

Cina: 200g de ton, o jumatate de banana, 200g de inghetata de vanilie

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *