Search for content, post, videos

Dieta care te menține veșnic tânără. Ce să mănânci ca să nu îmbătrânești

Încă de când eram copii ni s-a spus că e bine să mâncăm legume verzi, însă nu doar acest gen de alimente sunt bune pentru sănătatea noastră. Inclusiv legumele și cructele de toate culorile au un rol important pentru organismul nostru.

Așadar, pentru un complex de vitaminte avem nevoie atât de legume verzi, cât și colorate, care conțin în mod natural fitochimicale – roșu, că este vorba de tomate, violet cu afiane, plus multe altele care joacă un rol foarte important în sănătatea noastră. Deși mulți le ignorăm și mâncăm mai degrabă produse procesate, aceste fructe și legume ajută la bolile cronice, tratează inflamația, încetinesc îmbătrânirea prematură, protejează ochii și creierul, dar și sistemul imunitar.

Cu toatea astea, culoarea care predomină farfuriile noastre este bej. Cerealele, pastele, orezul, produsele de patiserie, carnea de pui și pâinea domină, deseori, mesele noastre. Aceste alimente, în soecial cele procesate, oferă un nivel scăzut de nutrienți. Nu spunem să renunțați de tot la ele, ci să le înlocuiți pe cât posibil cu vegetale naturale. Alimentația noastră trebuie să fie ca un curcubeu. Să conțină toate tipurile de vitamine și minerale pe care le găsim în produse organice. Cercetările au demonstrat că fietele trebuie să aibă la bază multe legume și fructe. Fiecare celulă din corpul nostru supraviețuiește cu ajutorul substanțelor nutritive pe care le găsim în hrana naturală. Pe vremea când oamenii vânau se hrăneau cu 800 de soiuri de alimente vegetale, însă în prezent avem o gamă limitată de astfel de produse, iar în supermarketuri nu găsim întotdeauna ce ne trebuie.

Citeste continuarea pe Elli.ro

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *