Search for content, post, videos

Dieta care se potriveste oricarei persoane

Exista multe diete care functioneaza, insa este mult mai important sa gasesti ceva ce iti place. Iata o dieta eficienta cu rezultate garantate.

Dieta Paleo

Cea mai populara dieta de la momentul actual este dieta “Paleo”. Se bazeaza pe dieta stramosilor nostri, continand mancaruri neprocesate care seamana cu cele din natura.

Stramosii nostri erau la fel ca si noi din punct de vedere genetic, insa dieta lor bazata pe alimente neprocesate si sanatoase ii ferea de boli si afectiune, precum obezitatea, diabetul si bolile cardiace.

Ce sa mananci:

1. Carne: Vita, miel, pui, curcan, porc si altele.

2. Peste si fructe de mare: somon, crustacee, creveti, egrefin

3. Legume: salata creata, broccoli, ardei, ceapa, morcovi, rosii etc.

4. Fructe: banane, mere, portocale, coacaze, pere, avocado, capsuni etc

5. Oua

6. Tuberculi: cartofi, igname, cartofi dulci, napi

7. Grasimi si uleiuri sanatoase: ulei de cocos, ulei de masline, ulei de avocado

8. Sare si condimente: sare de mare, rozmarin, sare de Himalaya, usturoi

9. Nuci si seminte: migdale, nuci de magadamia, alune de padure, nuci, seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac.

Ce sa eviti

1. Legume: fasole, linte

2. Cereale: paste, paine etc.

3. Zahar: suc cu acid, bomboane, sucuri de fructe, produse de patiserie, zahar, inghetata etc.

4. Grasimi: cele pe care le gasesti in margarina si alte alimente procesate

5. Ulei vegetal: Ulei de soia, uleiul de floarea soarelui, uleiul de samburi de struguri, uleiul de porumb etc.

6. Lactate: evita majoritatea produselor lactate, in special cele care sunt slabe in grasimi

7. Alimente foarte procesate: toate alimentele care au “dietetic” sau “fara grasimi” pe eticheta.

8. Indulcitori artificiali

Ce sa bei:

1. Apa

2. Ceai

3. Cafea

Meniu simplu:

Micul dejun: bacon si oua cu un fruct

Pranz: burgeri cu pui

Cina: somon prajit in unt cu legume

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *