Search for content, post, videos

Dieta Bucuriei: regimul de slabit rapid care te face sa te simti bine si mananci pe saturate

Starea de spirit este influentata atat de evenimentele de zi cu zi, cat si de alimentatie. Nu-i de mirare ca atunci cand tinem cure de slabire ne loveste depresia. Exista insa un regim prin care poti slabi simtindu-te totusi bine: Dieta Bucuriei.

Unele alimente iti influenteaza secretiile hormonale, chimia din creier, putandu-te prostdispune sau, dimpotriva, binedispune.

Iata cum arata regimul pe o zi din Dieta Bucuriei care te tine in forma si te face sa te simti si bine!

Mic dejun:

60 de militri de lapte, 60 de militri de apa si 60 de grame de seminte quinoa amestecate si puse la fiert. Odata ce dau in clocot, acopera amestecul si lasa-l sa stea 15 minute. Amesteca 120 de grame de afine cu un varf de cutit de scortisoa, peste care sa pui o lingurita de nectar de agave si o lingura de alune de padure. Amesteca-le pe toate si vei obtine un mic dejun delicios si hranitor.

Acest preparat este ideal pentru dimineata din mai multe motive: boabele quinoa sunt bogate in proteine, iar laptele contribuie la secretia de vitamina D care poate creste nivelul serotoninei, hormonul fericirii, in timp ce alunele de padure iti aduc in organism o cantitate consistenta de acizi omega-3s.

Pranz:

Combina 400 de grame de boabe de fasole 60 de grame de ardei rosu copt, o lingurita de ulei de masline si un ardei iute. Peste pune 120 de grame de salata verde si o conserva de somon. Stropeste tot preparatul cu doua lingurite de zeama de lamaie

Omega-3s din somon si vitamina B au proprietati de accelerare a secretiei serotoninei. Fasolea este bogata in magneziu, esential in pastrarea echilibrului psihic si in a face fata situatiilor stresante. Ardeiul rosu si zeama de lamaie au vitamina C, care are functie reparatorie celulara.

Cina:

Incalzeste o lingurita de ulei de masline intr-o tigaie care de al carei fund nu se lipesc alimentele. Odata ce este cald fundul tigaii, dar nu fierbinte, adauga sase sau opt creveti (in functie de marime) si o bucata de usturoi. Gateste crevetii pana devin opaci, ulterior pune-i intr-un bol. Dupa, amesteca rosii coapte si despielitate cu un varf de lingurita de sofran si un varf de lingurita de sos iute. Adauga doua linguri de orez fiert si ardei, de toate culorile, bucatiti. Pune-le pe toata in tigara si amestesteca-le la foc timp de vreo cinci minute.

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *