Search for content, post, videos

De ce nu slabesti: greseli de alimentatie care-ti incetinesc metabolismul

Alimente care te ajuta sa slabesti

Pentru accelerarea metabolismului, asadar a arderilor de calorii, nu este suficient sa bei ceai verde sau sa apelezi fel de fel de trucuri. Unele greseli de alimentatie comise frecvent ne incetinesc metabolismul, sabotandu-ne eforturile de slabit.

Nu mananci lactate

Pentru accelerarea arderilor, este necesar sa-ti mentii activa musculatura atat prin exercitii fizice, cat si prin consumul de lactate. Insa multe persoane care tin regim sperand sa slabeasca evita lactatele pe motiv ca ar contine prea multe grasimi sau aleg produse dietetice. Oricum ar fi, nu este in regula.

Motivul? Lactatele clasice, asadar nu cele degresate, contin proteine esentiale, cea mai importanta fiind cazeina, care contribuie la cladirea masei musculare. Cu cat ai mai multa masa musculara, cu atat arzi mai usor grasimile. Din acest motiv chiar este recomandat, daca vrei sa slabesti, sa consumi de trei ori pe zi produse lactate clasice, bineinteles, in cantitati moderate.

Reducerea carbohidratilor

Prea putin carbohidrati sanatosi sau lipsa totala a carbohidratilor in regimul alimentar are efect negativ asupra incercarilor de slabit. Carbohidratii contin glicogen, substanta esentiala musculaturii, mai ales daca faci si exercitii fizice.

Mai mult carbohidratii proveniti din cereale integrale contribuie la o buna digestie si accelereaza arderile pe fondul intaririi masei musculare. Este recomandat sa consumi o mana de ovaz, orez brun sau cartofi dulci pe zi in timpul curelor de slabire tocmai pentru a avea un aport optim de carbohidrati sanatosi.

Iei gustari gresite

In loc sa mananci felii de orez expandat care contine putine calorii, ca gustare, mai bine consumi 50 de grame de seminte de tipul alunelor de padure sau a migdalelor, bineinteles, neprajite, ci coapte. Acestea sporesc activitatea unei anumite gene care controleaza arderile grasimilor in organism, se arata intr-un studiu publicat in „The American Journal of Clinical Nutrition”

loading...
<

3 comments

  • <cite itemprop="author">Andrea Udrea</cite>

    Extractul de ceai verde te poate ajuta enorm http://www.insulabio.ro/coral-calcium-cu-d3-1000mg-120caps/

  • <cite itemprop="author">marinica</cite>

    Ce ar fi sa fim scutiti definitiv de Carmen Bruma piloasa si sa vorbeasca persoane autorizate?cuplul BADEA BRUMA LA GUNOI UNDE LE E LOCUL POCITANIILOR

  • […] Pentru accelerarea metabolismului, asadar a arderilor de calorii, nu este suficient sa bei ceai verde sau sa apelezi fel de fel de trucuri. Unele greseli de alimentatie comise frecvent ne incetinesc metabolismul, sabotandu-ne eforturile de slabit.Nu mananci lactatePentru accelerarea arderilor, este necesar sa-ti mentii activa musculatura atat prin exercitii fizice, cat si prin consumul de lactate. Insa multe persoane care tin regim sperand sa slabeasca evita lactatele pe motiv ca ar contine prea multe grasimi sau aleg produse dietetice. Oricum ar fi, nu este in regula.Motivul? Lactatele clasice, asadar nu cele degresate, contin proteine esentiale, cea mai importanta fiind cazeina, care contribuie la cladirea masei musculare. Cu cat ai mai multa masa musculara, cu atat arzi mai usor grasimile. Din acest motiv chiar este recomandat, daca vrei sa slabesti, sa consumi de trei ori pe zi produse lactate clasice, bineinteles, in cantitati moderate.Reducerea carbohidratilorPrea putin carbohidrati sanatosi sau lipsa totala a carbohidratilor in regimul alimentar are efect negativ asupra incercarilor de slabit. Carbohidratii contin glicogen, substanta esentiala musculaturii, mai ales daca faci si exercitii fizice.Mai mult carbohidratii proveniti din cereale integrale contribuie la o buna digestie si accelereaza arderile pe fondul intaririi masei musculare. Este recomandat sa consumi o mana de ovaz, orez brun sau cartofi dulci pe zi in timpul curelor de slabire tocmai pentru a avea un aport optim de carbohidrati sanatosi.Iei gustari gresiteIn loc sa mananci felii de orez expandat care contine putine calorii, ca gustare, mai bine consumi 50 de grame de seminte de tipul alunelor de padure sau a migdalelor, bineinteles, neprajite, ci coapte. Acestea sporesc activitatea unei anumite gene care controleaza arderile grasimilor in organism, se arata intr-un studiu publicat in „The American Journal of Clinical Nutrition”.sursa: lyla.ro […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *