Search for content, post, videos

De ce nu slabesti, chiar daca tii dieta

Daca tii dieta si nu slabesti, afla ca sunt o serie de motive pentru care acest lucru se intampla.

 

Unul dintre principalele motive pentru care nu slabesti, chiar daca tii dieta, este ca nu bei destul de multa apa. Apa este unul dintre principalii luptatori cu kilogramele in plus fiindca scade apetitul si mentine trupul hidratat. In lipsa apei si in prezenta deshidratarii, rinichii nu mai functioneaza asa cum trebuie asa ca intregul organism se bazeaza pe ficat pentru a procesa toxinele. Astfel, ficatul este suprasolicitat si nu mai arde grasimile. Totodata, multi confunda senzatia de sete cu cea de foame, motiv pentru care aleg sa manance in loc sa bea apa. Cand ti se face foame, bea mai intai un pahar mare de apa si asteapta 10-15 minute. S-ar putea sa constati ca ti-e doar sete, nu foame.

 

Un alt motiv pentru care nu slabesti, chiar daca tii dieta, este abuzul de alimente. Mai precis, chiar daca mananci numai alimente sanatoase, daca le consumi in cantitati mari nu vei face altceva decat sa depui mai multa grasime pe tine. Spre exemplu, migdalele si alunele de padure sunt recomandate in mai multe cure de slabire, dar nu mai mult de cate iti incap intr-un pumn caci, desi abunda in nutrienti foarte sanatosi, au si multe calorii. Este important ca gustarile dintre mese sa nu depaseasca cantitatea de 100 de grame, totodata, chiar 30 de grame in cazul semintelor/nucilor.

 

Poate unul dintre cele mai importante motive pentru care nu slabesti chiar daca tii dieta este faptul ca sari peste micul dejun. Daca nu mananci dimineata, vei avea un metabolism cat se poate de lent. Metabolism lent echivaleaza cu arderi lente, motiv pentru care nu reusesti a slabesti.

 

Nu in ultimul rand, nu slabesti chiar daca tii dieta daca elimini din dieta proteinele. Sunt unele diete care nu se bazeaza pe proteine si care nu dau deloc roade din simplul fapt ca organismul consuma mult ai multa energie pentru a procesa proteinele, decat carbohidratii sau alte elemente. Totodata, proteinele tin de foame mai mult decat carbohidratii, motiv pentru care ai reusi mai bine sa tii foamea deoparte cu un gratar de vita sau un peste decat cu un cartof fiert.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *