Search for content, post, videos

Cum sa te bucuri de mancaruri „pacatoase” fara sa te ingrasi

Vrei sa manaci pizza si inghetata fara sa te ingrasi?

 

Se poate daca stii ce fel de pizza si de inghetata sa alegi astfel incat sa nu introduci in organism prea multe calorii.

Popcornul, numai bun de rontait

Vrei sa rontai ceva in timp ce vezi un film dar nu vrei ca mancarea sa se aseze pe burta sau pe solduri?

 

Poti opta pentru popcorn, dar orice fel. Alege popcorn „degresat”, adica acela care are un continut de grasimi mai mic.

 

Astfel, la un bol mic de popcorn (cat o cana de 250 de mililitri) vei introduce doar 60 de calorii in organism, comparativ cu 150 de calorii cat ai primi din 30 de grame de chipsuri.

Portia zilnica de fibre

Daca obisnuiesti sa iti incepi ziua cu cereale cu iaurt sau lapte, alege variantele din cereale integrale. Adauga tu fructe taiate in bucati, nu alege pachetele care au deja fructe in ele, caci sunt uscate, motiv pentru care au o concentratie de zahar mult mai mare, informeaza WebMD.

Slabit prin concentrare! Metoada mancatului din priviri si a aducerii aminte, pentru a slabi sigur!

Mai bine tai jumatate de mar, de piersica, capsune sau banana (sau ce fruct preferi) si amesteci cu cereale integrale. Avantajul in a manca cereale integrale dimineata tine atat de nivelul mai scazut de grasime pe care il contin, cat si de continutul mai mare de fibre, comparativ cu alti fulgi. Mai mult de atat, un bol de 250 de militri it va aduce doar 249 de calorii, numai bune pentru a-ti incepe dimineata, comparativ cu peste 400 cat ai primi din alte cereale.

Inlocuitorul inghetatei clasice

Daca ti-e pofta de ceva dulce si est fan al inghetatei, alege ori o varianta light, ori iaurt inghetat, ori serbet. Acestea contin mult mai putine calorii, mult mai putine grasimi si mai putin zahar. O cupă de inghetata light are doar 110 calorii, comparativ cu un clasica, de ciocolata, care poate avea si 290 de calorii.

Pizza cu mai putine calorii

Putine persoane cele carora nu le place pizza, dar cei care tin la linia corpului lor ar fi bine sa-si evalueze alegerile in materie de pizza. In loc sa comande o pizza „cu de toate”, cu fel de fel de toppinguri, mai bine aleg o pizza cu blat subtire, in stil Margherita, care sa aiba doar pui si legume. Evita toppingurile de cascaval, mozzarella sau bacon si limiteaza-te la doua-trei felii dintr-o pizza intreaga.

 

 

 

 

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *