Search for content, post, videos

Cum sa slabesti cat mai rapid posibil

Stii ce trebuie sa faci cand vrei sa slabesti: consumi mai putine calorii si arzi mai multe. De asemenea stii ca majoritatea dietelor nu functioneaza asa cum promit. Daca incerci sa slabesti repede, aceste sfaturi iti vor face efortul mai usor.

1. Scrie pe o foaie ce vei manca in saptamana respectiva
Studiile arata ca persoanele care tin un jurnal cu meniul saptamanal ajung sa manance cu 15% mai putin decat cei care nu o fac. Ai grija in weekend, studiile arata ca majoritatea oamenilor tind sa consume cu 115 calorii mai mult in fiecare zi de weekend din cauza alcoolului si a grasimilor. Consuma mai putine calorii prin renuntarea la sosuri, dressinguri, condimente, bauturi si snackuri.

2. Adauga 10% la caloriile pe care crezi ca le mananci
In cazul in care consideri ca mananci 1700 de calorii pe zi si nu intelegi de ce nu slabesti, adauga inca 170 de calorii la estimare. Sansele sunt ca noul numar sa fie mai aproape de adevar. De exemplu, cana de cafea poate avea mai multe calorii decat crezi.

3. Fa-ti un prieten pe internet care incearca sa slabeasca
Un studiu a descoperit ca prietenii de slabit te ajuta sa iti respecti programul. Cercetatorii au urmarit voluntarii timp de 18 luni. Cei care au vorbit cu un prieten virtual au avut rezultate mai bune decat cei care faceau parte dintr-un grup de sustinere face to face.

4. Dupa micul dejun bea doar apa
La micul dejun poti bea suc natural de portocale, dar pe parcursul zilei bea doar apa in loc de suc sau bauturi racoritoare. In ciuda caloriilor, bauturile zaharate nu iti ofera senzatia de satietate pe care ti-o ofera mancarea.

5. Mananca cu 3 guri mai putin din portia de mancare
…sau renunta la o gustara, un pahar de suc de portocale. Oricare dintre acestea te vor scuti de 100 de calorii pe zi. Acest lucru este indeajuns pentru a preveni acumularea a 900 g pe care majoritatea oamenilor o fac intr-un an.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *