Search for content, post, videos

Cum sa scapi de grasimea de la subrat care apare atunci cand porti sutien sau bustiera

Grasimea de la subrat iti da batai de cap de fiecare data cand porti sutien sau bustiera? Nu esti singura deoarece milioane de femei se confrunta cu aceeasi problema.

Exercitiile cardiovasculare, precum aerobicul step, joggingul, inotul si badmintonul topesc grasimea. Tonifierea muschilor din acea zona este de asemenea cruciala. Acest pas poate fi dificil deoarece acea parte este o zona de intalnire a multor muschi: ai umerilor, ai bratului si al spatelui.

Continua sa citesti pentru a afla care sunt cele mai bune miscari pentru a scapa de aripioarele de la subrat:

Impins cu gantere pe plan inclinat
Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o banca cu inclinare si o pereche de gantere usoare. Stai pe spate pe banca si tine cate o gantera in fiecare mana. Intinde-ti bratele spre tavan cu palmele una spre cealalta. Desparte-ti bratele si intinde-le intr-o parte, tinandu-le drepte intotdeauna. Trebuie sa simti muschii pieptului, ai umerilor si ai bratelor cum se intind. Intoarce-te la pozitia de start. Fa 2 seturi a cate 12 repetari.

Prese la piept cu gantere pe plan inclinat
Acesta este alt exercitiu minunat pentru aripioarele subratului. Vei avea nevoie de acelasi echipament ca si mai sus. Intinde-ti bratele catre travan cu palmele una spre cealalta. Indoaie-ti coatele si coboara ganterele aproape de umeri, intorcandu-ti palmele in fata. Impinge ganterele in pozitia de inceput. Fa cateva seturi a cate 12 repetari.

Mountain climbers
Incepe in pozitia de plansa, sustinandu-ti greutatea corpului in palme si brate, nu in coate. Varful talpii trebuie sa fie pe podea. Indoaie-ti genunchiul drept si adu-l la piept, dupa care revin-o in pozitia initiala. Fa acelasi lucru cu celalalt picior. Repeta aceasta miscare timp de 30-60 de secunde.

Plansa cu ridicari laterale a bratului
Acest exercitiu iti cere sa incepi in aceeasi pozitie ca exercitiul de mai sus. Ridica-ti bratul stang si intinde-l in partea stanga la nivelul umerilor. Revin-o in pozitia initiala si fa acelasi lucru cu bratul drept. Repeta totul pana cand ai intins fiecare brat de cate 10 ori.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *