Search for content, post, videos

Cum sa obtii silueta si sanatatea dorite anul acesta, fara sa recurgi la cure de slabire!

Ti-ai propus ca anul acesta sa-ti intri in forma, sa obtii silueta dorita si sa-ti intaresti sanatatea? Iata ce pasi trebuie sa urmezi ca sa-ti atingi telurile fara sa fie nevoie sa apelezi la cure de slabire!

 

1. Redescopera-ti bucataria

 

Fie ca ai gatit din plin de sarbatori, fie ca ai mancat toate bunatatile pe la rude si prieteni sau prin restaurante, oricum ar fi, este cazul sa-ti redescoperi bucataria proprie! Este clar ca de sarbatori ai avut un aport caloric marit, deci este timpul sa-l reintroduci in normal.

 

Fa curatenie in bucatarie. Scapa de cozonacii neconsumati pana acum, cumpara paine neagra integrala sau paine wasa, scapa de toate produsele fainoase de tip patiserie sau dulciuri din bufet si inlocuieste-le cu fructe din plin. Iesi la cumparaturi si achizitioneaza produse alimentare pe care le poti gati! Fa-ti un plan clar cu preparate mai sanatoase, care nu necesita prajeala.

 

2. Curata-ti frigiderul

 

Termina cu sarmalele si cu fripturile. Curata temeinic frigiderul si umplel cu produse sanatoase: legume din plin pentru salate si pentru ciorbe usoare, peste si alte carnuri slabe, lactate printre care sa ai neaparat iaurt, de preferinta grecesc caci are mai multe proteine.

 

Practic, trebuie sa mizezi mult de fructe si pe legume de orice fel. Totodata, fa-ti un stoc sanatos de seminte, toate neprajite, precum migdale si alune de padure.

 

3. Incepe-ti diminetile cu micul dejun

 

Nu mai sari peste micul dejun! Pune-ti 150 de grame de iaurt si piseaza niste seminte, nuci, migdale, alune de padure si altele, presara niste scortisoara peste si amesteca. Opteaza si pentru fulgi de ovaz cu iaurt grecesc. Poti alterna, la micul dejun, si cu o conserva de ton in suc propriu si doua felii de paine integrala sau cu o omleta simpla, cu putin branza, dar fara ulei.

 

4. Renunta la alte activitati cand mananci

 

Cand iei masa, ia masa si atat. Nu te mai uita la televizor, nu-ti mai verifica telefonul, nu mai sta pe Facebook. Acorda-ti timp sa mananci, mesteca incet si concentreaza-te pe fiecare imbucatura. Astfel vei evita sa mananci mai mult decat trebuie si te vei satura!

 

5. Nu renunta la produsele preferate, dar consuma-le in cantitati mici

 

Ti-e pofta de pizza? Comanda pizza cu prietenii si mananca cel mult doua felii, poate chiar una. Ti-e pofta de ciocolata? Mananca ciocolata, de preferinta neagra, si limiteaza-te la doua patratele. Nu trebuie sa renunti la produsele tale preferate, dar fa tot posibilul sa le mananci cel mult o data pe saptamana si atunci in cantitati mici.

 

6. Atentie la comenzile de la restaurant!

 

Cand iesi in oras la masa, atentie ce comanzi! Asigura-te ca jumatate din comanda consta in salata sau macar intr-o supa sau o ciorba slaba. O masa la restaurant este, de regula, cu 200 de calorii mai consistenta decat una luata acasa. Asadar, nu cadea in capcana bunatatilor din meniu. Asigura-te ca jumatate din platoul pe care il ai in fata este “verde”, asadar contine salata. Spre exemplu, daca comanzi un gratar de vita, nu opta pentru cartofi ca garnitura, ci pentru o garnitura de broccoli sau alte legume.

 

7. Nu mai manca inainte de culcare

 

Indiferent care ti-e programul, fa tot posibilul sa nu mananci cu 3 ore inainte sa te culci, iar ultima masa sa fie una foarte usoara, de preferinta o salata sau doua fructe.

 

Daca reusesti sa urmezi aceste reguli in alimentatie, nu vei suferi de foame, iti vei intari sanatatea si chiar vei reusi sa slabesti fara sa recurgi la vreo cura de slabire!

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *