Search for content, post, videos

Cum sa nu te ingrasi iarna. Cele mai bune metode

Preparatele traditionale de iarna, faptul ca ne acoperim mai mult corpul si nu-l mai observam cu atata atentie ca in sezonul cald, dar si ca facem mai putina miscare din cauza frigului sunt factori care pot duce la ingrasare in perioada sezonului rece.

Iata cateva metode pentru a-ti pastra silueta si pe timpul iernii!

1. Trezeste-te la aceeasi ora

Momentul in care te trezesti este esential pentru greutatea corporala chiar daca nu-ti dai seama. Femeile care nu au o ora fixa de trezire au mai mult tesut adipos decat cele care respecta cu rigurozitate ora de desteptare, potrivit unui studiu realizat la Universitatea Brigham Young (SUA). Asadar, recomandat este sa stabilesti o ora de trezire si sa nu o depasesti cu 30 de minute indiferent de zi.

2. Multe boabe in camara

Fie ca le depozitezi in camara sau in bucatarie, asigura-te ca ai mereu in casa mazare, fasole, linte, naut. Acestea contin multe fibre, iar consumul de 160 de grame de orice fel de boabe pe zi ajuta la slabit, potrivit revistei de specialitate „Obesity”.

3. Atentie la cantitate

Aceasta recomandare ar trebui sa ne ghizeze felul de a manca fie vara, fie iarna. Totusi, cu atat mai mult ar trebui sa avem mai mare grija CAT mancam in sezonul rece, caci temperaturile scazute ne predispun la excese. Mai mult, obisnuindu-se sa mancam putin (dar des), ne ferim de senzatia de foame si astfel mentinem aportul zilnic de calorii la un nivel normal, care nu predispune la ingrasare.

Pentru a reduce cantitatea, poti sa folosesti farfurii mai mici sau sa-ti pui, pur si simplu, mai putina mancare in farfurie la masa: in loc de trei linguri de orez, doar doua, in loc de trei polonice de ciorba, doar doua, in loc de trei felii de paine, doar doua si asa mai departe.

4. Alege gustari bogate in proteine

Iaurtul grecesc, eventual cu cateva migdale sau fructe taiate in el reprezinta gustarea ideala dintre mese, caci acesta are proprietatea de a mentine senzatia de satietate pana la urmatoarea masa. Sunt recomandate 14 grame de proteine la gustarea dintre mese.

5. Mananca mai multe supe si ciorbe

Majoritatea supelor si a ciorbelor contine mult mai putine calorii decat majoritatea preparatelor solide. Asadar, opteaza pentru supe si ciorbe calde. In felul acesta scazi aportul caloric si tii si raceala si gripa la distanta.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *