Search for content, post, videos

Cum sa mananci iarna ca sa nu te ingrasi

mancarea sanatoasa alimente sanatoase

Iarna organismul este predispus sa stocheze caloriile, avand in vedere ca este obisnuit sa consume mai multe pentru a-si mentine temperatura.

Insa, acest lucru poate sa duca la ingrasare daca nu sunt respectate o serie de regului.

Asadar, iata cum sa mananci iarna ca sa nu te ingrasi:

1. In primul rand, orienteaza-te pe o dieta proteica. Proteinele ajuta la arderea grasimilor si tin mai mult de foame.

2. Evita sa mananci paine si produse de panificatie, ciar daca iti este pofta mai mult decat de obicei. Corpul tau iti cere carbohidrati instinctiv.

3. Bea mai multa apa deca in timpul verii. Este un lucru putin stiut ca iarna este indicat sa bei mai multa apa pentru ca arderile la nivel celular si digestia sa fie cat sepoate de inlesnite, epntru a evita depunerea grasimii.

4. Mananca in fiecare zi micul dejun. Micul dejun ii va da corpului tau energia necesara pentru o perioada lunga si nu vei fi lovit de foame la ore inoportune. Astfel te feresti de a manca mult cand te apuca starea de foame.

5. Incearca sa bei mereu ceai verde seara. Ceaiul verde ajuta foarte mult digestia si poate sa te ajute sa slabesti pe timpul noptii, datorita antioxidantilor pe care ii contine. Mai mult, ceaiul verde cald provoaca si o stare de “liniste” intregului organism.

6. Mananca fructe doar dimineata sau pana in ora 12. Avand in vedere ca organismul intra in latenta dupa ora 17 iarna, nu este indicat sa fie bombardat cu calorii, fie ele si din fructe. Insa, avand nevoie de vitamine, fructele sunt indicate dimineata, cand metabolismul este puternic.

7. Nu manca cina mai tarziu de ora 18. De la ora 18 incolo, nu numai iarna, organismul si implicit metabolismul si arderile, intra intr-o stare incetinita.

loading...
<

1 comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *