Search for content, post, videos

Cum sa faci un gratar cat mai sanatos

Gastronomii impartasesc o serie de idei simple, dar de efect, pentru a pregati un gratar cat mai sanatos si gustos, cu mai multe tipuri de carne si legume.

Carnea de vita
Pentru inceput, alegeti o carne cat mai sanatoasa, de preferat care sa provina de la vaci hranite cu iarba nepoluata. Evitati carnea provenita de la vacile hranite cu porumb sau carora le-au fost injectati hormoni de crestere sau antibiotice.

Carnea tocata
Alegeti carne de curcan sau de vita care sa contina maximum 7% grasime, de preferat cu un continut cat mai mic de grasimi saturate.

Pestele
Somonul este o alegere excelenta pentru gratar, fiind bogat in acizi grasi Omega 3. Optati pentru cel prins in Alaska, deoarece somonii din Atlantic sau cei crescuti in ferme pot contine multe substante chimice daunatoare.

Legumele
Devin foarte gustoase facute pe gratar. Alegeti legume consistente, precum vinete, ciuperci, ardei, ceapa si sparanghel. Folositi un cos special pentru gratar pentru ca bucatile de legume sa nu cada pe carbunii incinsi.

Porumbul
Puneti-l pe gratar cu tot cu foi, pentru ca boabele sa nu se arda sau sa se usuce. Lasati porumbul sa se coaca timp de 15-20 de minute.

Sosurile si marinatele
Cel mai bine este sa le pregatiti in casa, dar, daca nu aveti timp, aveti grija cand le alegeti din supermarket. Optati pentru cele care nu contin sirop de porumb, conservanti, aditivi, coloranti artificiali si arome artificiale. Cautati sosurile din ingrediente naturale.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *