Search for content, post, videos

Cum sa ai un somn linistit si odihnitor! Alimente pe care n-ar trebui sa le consumi la cina

Ca sa fii in forma in fiecare zi si sa reusesti sa-ti duci la bun sfarsit fiecare task e musai sa ai un somn odihnitor. De aceea, daca de multe ori nu reusesti sa dormi bine si nu ai gasit, inca, un motiv pentru care te confrunti cu aceste probleme iti recomandam sa fii atenta la alimentatie.

Daca de multe ori te trezesti obosita si nu reusesti sa fii eficienta la munca incearca sa elimini de la cina alimente care iti dau energie, precum:

Somon

Fiind o sursa excelenta de proteine si grasimi Omega-3, somonul ar trebui sa fie consumat la pranz, nu la cina, intrucat iti confera boost de energie, de care nu ai nevoie, insa, pentru ca tot ce-ti doresti e un somn dulce.

Branzeturi maturate

Seara ar trebui sa renunti sa mai consumi branzeturi maturate. Avand o cantitate bogata de tiamina, ce stimuleaza creierul, acestea iti vor distruge somnul, fapt pentru care specialistii iti propun sa le consumi dimineata, la micul dejun.

Ciocolata neagra

Da, stim, uneori ai pofta de ceva dulce, dar renunta la ciocolata neagra mancata inainte de culcare. Desi te ajuta sa te concentrezi si sa te simti bine, aceasta iti va strica, insa, somnul.

Banane sau seminte de chia

Nici bananele si nici semintele de chia n-ar trebui sa faca parte din cina ta. Contin vitamine si minerale ce-ti dau un boost de energie, astfel ca nu vei mai putea sa dormi. Specialistii recomanda sa consumi astfel de alimente inainte de a merge la sala, deoarece iti dau un boost de energie.

Ca sa dormi bine noaptea, insa, poti alege sa consumi fructe si legume ori sa bei un pahar cu lapte. Te va linisti si te va ajuta sa ai un somn bun.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *