Search for content, post, videos

Cele mai eficiente diete cu fructe din lume

Dietele cu fructe sunt foarte indicate, mai ales pe perioada verii. Bogate in vitamine si in substante de cvare organismul are nevoie pentru a arde grasimile, dietele cu fructe ajuta ca starea generala sa fie din ce in ce mai buna, sa ne simtim din ce in ce mai revigorati si totodata sa slabim vazand cu ochii.

In cele ce urmeaza va vom prezenta unele dintre cele mai apreciate diete cu fructe care in mod sigur va vor ajuta sa dati jos kilogramele in plus:


Dieta cu grapefruit

Dieta cu grapefruit este, dupa cum ii spune si numele, o dieta bazata pe consumul de grapefruit. Ideea ca poti slabi consumand un anumit produs pare o gluma. Grapefruit-ul este un fruct minunat, bogat in fibre si vitamina C, dar sa ai o dieta bazata in exclusivitate pe grapefruit este imprudent. Cu toate acestea, studiile recente au aratat ca acest fruct are mai multe proprietati decat se credea.
Majoritatea dietelor bazate pe consumul de grapefruit sunt diete hipocalorice, si asa cum se stie acestea nu sunt o solutie buna pentru multe persoane.
Se recomanda ca aceasta dieta sa se urmeze timp de 12 zile si apoi sa se faca o pauza de 2 zile, dupa care se poate relua.
O zi de dieta cu grapefruit arata astfel:
Micul dejun

– 1/2 grapefruit
– 2 oua
– 2 felii de sunca presata

Pranzul

– 1/2 grapefruit
– carne (orice tip, orice cantitate)
– salata (orice tip de dressing)

Cina

– 1/2 grapefruit
– carne (orice tip, orice cantitate)
– legume (orice tip de legume verzi, galbene sau rosii)

Gustarea de dinaintea culcarii

– 1 pahar suc de rosii sau un pahar cu lapte
Legume permise in dieta cu grapefruit: ceapa rosie, ceapa verde, ardei gras, castraveti, broccoli, spanac, salata verde, varza, morcovi, mazare.

Legume de evitat in dieta cu grapefruit: ceapa alba, cartofi, telina.

Instructiuni:

1. La orice masa puteti manca pe saturate, nu e nevoie sa va ridicati flamand de la masa.
2. Nu eliminati nimic din dieta, in special nu sariti peste sunca presata de la micul dejun si nu uitati de salate, deoarece combinatia de alimente este cea care arde grasimile.
3. Grapefruitul este foarte important deoarece actioneaza ca un catalizator ce declanseaza procesul de ardere a grasimilor.
4. Renuntati la cofeina – aceasta afecteaza prodcerea de insulina si incetineste procesul de slabire.
5. Nu mancati intre mese. Daca respectati combinatiile de alimente nu va va fi foame.
6. Dupa cum observati aceasta dieta elimina complet zaharul si fainoasele (lipide ce se transforma in grasime).
7. Nu mancati dulciuri, paine, legume albe sau cartofi dulci.


Cura-minune de detoxifiere: dieta cu lamaie

 

Dieta cu lamaie dateaza de mai bine de 50 de ani, dar popularitatea ei a crescut dupa ce Beyonce a marturisit ca, datorita ei, a slabit cinci kilogame inainte de premiera fimului „Dreamgirls”.

Dieta cu lamaie, dezvoltata de Stanley Burroughs, este cunoscuta drep o cura-minute de detoxifiere, caci actioneaza eficient si intr-o perioada relativ scurta, informeaza WebMD.

Cea mai severa forma a ei consta in a bea doar un amestec de suc si pulpa de lamaie si niciun fel de alta mancare. A slabi, in acest caz, este inevitabil, insa exista riscul a trece prin efectul yoyo cand va lasati de cura.
Cum va da organismul vostru de alt tip de mancare, va face tot posibilul sa depoziteze pentru alte „zile negre” de dieta. Asadar, forma severa a dietei este total contraindicata.

Cea mai buna varianta a curei cu lamaie presupune a bea aproximativ 6 pahare de limonada (lamaie stoarsa cu pulpa, fara zahar) pe zi, timp de cel putin 2 saptamani. In aceasta perioada, este recomandata adoptarea unui stil alimentar usor, dar variat, pe toata perioada dietei. Cura cu lamaie poate fi prelungita pe o perioada mai lunga, dar atentie la stomac! Aciditatea crescuta a sucului poate crea sau agrava probleme gastrice.

In ceea ce priveste alimentatia asociata cu cele 6 pahare de limonada pe zi, aceasta trebuie sa fie variata, dar usoara. Puteti manca dimineatza o felie de paine neagra prajita cu o bucatica de branza degresata si un ceai/cafea (fara zahar). La pranz puteti opta pentru un gratar de pui sau de peste cu salata (fara dressinguri sau cine stie ce sosuri). Seara, rezumati-va la un iaurt mic si mult mult ceai.
Toate am auzit expresia rostita in timpul curelor de slabire: „Ti-e foame? Bea apa!”

 

Dieta cu mere

 

Dieta cu mere este una dintre cele mai apreciate diete in randul nutritionistilor, din mai multe motive. In primul rand, marul este un aliment care aduce foarte multe beneficii organismului si in al doilea rand aceasta dieta elimina foarte bine toxinele din corp.

Insa, din cauza aciditatii mari a marului, conferite de puterea antioxidanta a acestuia, dieta cu mere nu este indicata persoanelor care sufera de afectiuni gastrice sau intestinale.
Dieta cu mere se bazeaza pe doua reguli cat se poate de simple. In primul rand, inainte de fiecare masa trebuie consumat un mar iar portiile meselor, insumate, nu trebuie sa depaseasca 1800 de calorii. Totodata, exista mese formate exclusiv din mere.
Totodata, este indicat consumul de foarte multa apa, pentru a facilita fluidizarea metabolismului.
Aceasta dieta insa trebuie tinuta maxim cinci zile din cauza efectului epurativ pe care il are. In acest timp este posibil sa pierdeti si sapte kilograme, dar cu siguranta veti pierde cel putin patru. Totodata, spre deosebire de dieta alba sau dieta Montignac, dieta cu mere are rolul in primul rand de a elimmina total grasimile si o parte din proteine din corp.
ZIUA I
Mic dejun: Mere.
Pranz: Mere.
Cina: Mere. Se beau minim doi litri de apa
ZIUA II
Mic dejun: Mere.
Pranz: Salata verde cu lamaie sau otet, branza cde vaci, putina sare, doi litri de apa pe parcursul zilei.
Cina: Mere.
ZIUA III
Mic dejun: O felie de paine integrala, o felie de sunca si un mar
Pranz: O salata verde mare cu morcovi sI ceapa.
Cina: Mere
ZIUA IV
Mic dejun: O felie de paine integrala cu o felie de sunca si un mar.
Pranz: Salata de legume fierte, fara cartofi, ton natural cu lamaie.
Cina: Cereale cu lapte degresat.
ZIUA V
Mic dejun: Un mar, un ou prajit, o felie de paine integrala.
Pranz: O salata de legume crude, carne la cuptor.
Cina: Mere.

 

Dieta cu portocale

 

Dieta cu portocale este una dintre cele mai bune diete pentru sezonul cald, avand in vedere ca este bogata in vitamine si duce la eliminarea rapida a kilogramelor in plus.
Cu dieta cu portocale veti reusi sa slabiti in jur de 3 kilograme in sapte sile si este eficienta datorita faptului ca ajuta organismul sa elimine din toxinele acumulate. La acest lucru contribuie foarte mult continutul inalt in vitamina C, calciu si oligoelemente ale portocalei.
Dieta cu portocale este eficienta si datorita continutului redus de calorii din portocale. Astfel, o portocala are numai 39 de calorii si doar 8,5 grame de glucide, potrivit Tabelului de Calorii pentru Fructe si Legume.
Insa, dieta cu portcolae nu are numai avantaje. Avand in vedere ca nu are o baza stiintifica solida, aceasta dieta este relativ dezechilibrata. De aceea nu este indicat sa fie tinuta mai mult de 7 zile pe luna pentru ca altfel intreg organismul ar putea fi afectat. Un alt dezavantaj este ca trebuie consumate aceleasi alimente la aceleasi ore timp de 7 zile, lucru care face ca aceasta dieta sa fie una dintre cele mai plictisitoare.
Meniul unei zile:
Mic dejun:
Cafea sau ceai fara zahar
O jumatate de portocala
Pranz:
O jumatate de portocala
O salata de rosii si ardei cu otet balsamic si lamaie
2 oua fierte tari
1 felie de paine integrala sau graham
Gustare:
2 portocale
Cina:
O portocala intreaga
O salata cu otet balsamic si lamaie
150 g carne slaba, de pui sau de peste

 

Dieta cu banane

 

Dieta cu banane este poate una dintre cele mai ciudate diete existente. Aceasta dieta a fost inventata de Hitoshi Watanabe si sotia sa, Sumiko. Cei doi au experienta in domeniul medical, avand in vedere ca Hitoshi a studiat medicina preventiva iar Sumiko lucreaza in domeniul farmaceutic.
Totodata, este una dintre cele mai apreciate diete care se pare ca da unele dintre cele mai bune rezultate.
Dieta se bazeaza in principiu pe un mic dejun drastic, format din o banana si un pahar cu apa la temperatura camerei. Avantajul acestei diete este ca se pierd kilograme indiferent ce se consuma pe parcursul zilei, din motivul ca bananele sunt bogate in fibre, vitaminele B6, C si potasiu.
Totodata, bananele imbunatatesc digestia si stimuleaza metabolismul, provoaca satietate si blocheaza absorbtia de carbohidrati.
In aceasta dieta, bananele trebuie consumate crude. Masa de seara nu trebuie luata inainte de ora 20, sunt interzise produsele lactate si alcoolul si singura bautura recomandata intre mese este apa. Totodata, cafeaua trebuie evitata dimineata pentru a mentine un nivel stabil de glucoza in sange. Iar dupa masa de seara nu trebuie consumat desert.
Planul de dieta este relativ simplu, avand in vedere ca este cat se poate de permisiv, dupa cum urmeaza:
Mic dejun: Maxim doua banane si un pahar mare cu apa la temperatura camerei
Pranz: Orice la alegere, in afara de lactate.
Gustare: La ora 15 este permis ceva dulce
Cina: Se poate manca orice, atata timp cat masa are loc inainte de ora 20.00. Nu se consuma desert.
FOARTE IMPORTANT: Ora de culcare trebuie sa fie inainte de 24.00 pentru ca organismul sa aiba timp sa se odihneasca. Folosind aceasta dieta, se pot pierde pana la 4,5 kilograme pe saptamana!

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *