Search for content, post, videos

Cele mai bune exercitii pentru tonifierea fundului, pentru incepatori VIDEO

Cele mai bune exercitii pentru tonifierea fundului pentru incepatori sunt destinate acelor persoane care nu sunt obisnuite sa faca efort fizic sustinut.

 

Astfel, cele mai bune exercitii pentru tonifierea fundului pentru incepatori sunt destinate persoanelor care doresc sa isi lucreze muschii fesieri, dar care nu doresc sa se puna in pericol de intindere musculara sau care nu sunt dispuse sau nu au timp pentru antrenamente fizice lungi si obositoare.

 

Muschii fesieri insa sunt destul de greu de lucrat si de tonifiat si este necesara destul de multa perseverenta pentru a ajunge sa ai un fund tonifiat. Insa, exista o serie de exercitii care pe langa faptul ca va vor tonifia fundul, va vor ajuta si sa dati jos cateva kilograme bune, avand in vedere ca sunt destinate totodata si lucrului intens al intregului organism.

 

Cele mai bune exercitii pentru tonifierea fundului ajuta totodata si la tonifierea coapselor, avand in vedere ca sunt bazate pe miscari ample in timpul carora muschii sunt atat intinsi, cat si flexati la maxim, in pozitii ce nu cauzeaza durere.

 

Astfel, pentru ca rezultatele sa fie cele dorite, este indicat ca aceste exercitii sa fie executate de trei ori pe saptamana. Este indicat sa fie executate dimineata, pentru a pune in tonus intreg organismul.

 

Intre fiecare dintre exercitiile dintre videoclipul de mai jos, luati o pauza de maxim 30 de secunde. Fiecare exercitiu este indicat sa fie repetat de cate 3 ori. Daca respectati aceste reguli, veti obtine un fund tonifiat fara sa depuneti prea mare efort.

VIDEO

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *