Search for content, post, videos

Cea mai sigura dieta! Asa vei slabi negresit, fara repercusiuni!

O mare eroare in tinerea unei diete este eliminarea unor substante necesare organismului. Tocmai de aceea singurul regim de slabire aprobat de toti nutritionistii consta in alimente sanatoase din toate grupele.

Singurul lucru ce conteaza cu adevarat este scaderea numarului de calorii consumat zilnic.

astfel, daca o femeie are nevoie de aproximativ 1800 de kcalorii pe zi, aportul ar trebui sa scada la aproximativ 1000, distribuit in cinci mese. Totodata, exista o serie de reguli care trebuie urmate cu strictete pentru ca dieta urmata sa functioneze, dupa cum urmeaza:
1. Nu manca mare parte din ratia zilnica de calorii la o singura masa. E indicat sa mananci putin la fiecare 3 ore. In felul acesta, organismul produce energie si nu rezerve de grasime.

2. Infometarea pe parcursul zilei duce la ingrasare. Senzatia de foame va fi atat de intensa, incat vei manca o data mai mult decat ai avea nevoie in decursul a 12 ore. Din pacate, o sa se intample in cursul serii!

3. Daca mananci noaptea, nu numai te ingrasi, dar e ca si cum ai pune bombe in celulele ficatului. In cazul in care lucrezi in aceasta perioada, ia ultima masa la ora 18. Apoi nu mai ai voie decat apa. Daca te infrange foamea, sunt premise un mar acrisor sau un iaurt.

4. Nici un regim de slabire nu da rezultate fara un mic dejun copios. In felul acesta, limitezi dramatic si fara efort cantitatile de mancare din timpul zilei.

5. Alimentele sunt bune doar in combinatii zilnice. Un singur aliment, pe parcursul mai multor zile, fie el extrem de nutritiv, se constituie intr-o dieta nociva. Dietele doar cu supa de legume, carne sau branzeturi te ajuta sa scapi de cateva kilograme in timp record. Dar induc invariabil efectul yo- yo, adica metabolismul celular va deveni extrem de greoi, iar cea mai mica cantitate de mancare, se va duce direct in depozite de grasime.

6. In nici o dieta nu renunta la paine. E permisa insa doar o felie de paine intregrala zilnic, care contine 80 de kcalorii. Painea integrala regleaza perfect tranzitul intestinal. Daca acesta este lent, scaderea in greutate nu va fi satisfacatoare.

7. In ciuda faptului ca au in exces vitamine si minerale, nu sunt permise mai mult de doua fructe zilnic, pentru ca ingrasa. De asemenea, tine cont ca un fresh contine apa cu zaharuri din cel putin 3 fructe.

8. Legumele au cele mai putine calorii. Asa ca, daca te roade foamea, mananca orice fel de leguma cruda. Fibrele din ele, odate ajunse in stomac, isi maresc mult dimensiunea si astfel apare mecanic senzatia de satietate.

9. Inainte de orice masa, bea un pahar cu apa. Iti reduce senzatia de foame.

10. Cresc metabolismul celular – arderile vor fi mai intense – urmatoarele alimente: ardeiul rosu, gemul de prune fara zahar, urda.

11. In nici o dieta nu renunta total la grasimi. E permis ca, din cele 1000 de kcalorii zilnice, 5% sa fie grasime saturata (din carne, lactate) si 10% grasime nesaturata (din peste, ulei). Doar in colesterol se sintetizeaza hormonii sexuali. Menstruatia poate sa dispara fara grasimile din alimentatie. De asemenea, poate debuta infertilitatea, anunta CSID.

Tabel calorii legume si fructe

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *