Search for content, post, videos

Ce sa mananci timp de doua saptamani ca sa ai o silueta de invidiat la plaja. Asa subtiezi talia si dai jos grasimea (aproximativ 6 kilograme)

Fiecare dintre noi, barbati si femei, isi doresc sa arate bine atunci cand merg la plaja. Pe parcursul anului, organismul sufera transformari, mai ales in sezonul rece, cand acumuleaza grasime din cauza consumului mai mare de energie pentru a ne incalzi.

 

Asa ca in sezonul estival, mai toata lumea se trezeste ca nu este multumita de silueta pe care o are, chiar cu putin timp inainte de vacanta planificata la mare.

 

Nutritionistii sustin ca exista insa solutii pentru a subtia talia si pentru a scapa de surprusul de grasime acumulat printr-o dieta alimentara cat se poate ce confortabila, bogata in nutrienti si proteine, indicata pentru sezonul cald.

 

Aceasta dieta se intinde pe doua saptamani, timp in care veti manca un meniu stabilit pe sapte zile, repetat de doua ori.

 

Meniul este foarte bogat in vitamine, antioxidanti si proteine, ceea ce va face ca organismul sa elimine grasimile acumulate, prin arderi, si astfel obtineti silueta dorita.

 

Este important sa consumati alimentele enumerate in programul de mai jos cu strictete pentru ca dieta sa functioneze. Totodata, timp de doua saptamani, este interzis alcoolul si sunt interzise sucurile acidulate si este indicat sa beti cel putin 3 litri de apa plata zilnic

 

LUNI

 

Mic dejun: un pahar de apa calda pe stomacul gol. Doua oua fierte, o cafea fara zahar

 

Pranz: 300 de grame de piept de pui la gratar cu salata de varza din plin

 

Cina (pana in ora 19) Salata de rosii cu castraveti si ardei iunte (fara ceapa) cu branza degresata.

 

MARTI

 

Mic Dejun: Paine de secara prajita cu miere si ceai negru. Mancati pana va saturati.

 

Pranz: 300 de grame de ciuperci innabusite si salata de ceapa verde cu usturoi si marar

 

Cina (pana in ora 19) Salata de varza cu usturoi si fasole verde fiara (mancati napa va saturati)

 

MIERCURI

 

Mic dejun: cereale integrale cu iaurt degresat, 500 de grame

 

Pranz: Gratar de vita (400 de grame) in sange

 

Seara: Humus cu ardei gras (mancati pana va saturati)

 

JOI

Mic Dejun: Doua oua fierte cu doua felii de paine de secara

 

Pranz: Un pahar mare de apa calda si 400 de grame de gratar de pui, foarte picant

 

Cina: Conopida fiarta cu mujdei de usturoi (mancati pana va saturati)
VINERI

Mic Dejun: Salata de rosii cu branza grasa si multa apa

 

Pranz: Cartofi rosiii fierti (300 de grame) si 100 de grame de miez de nuca

 

Seara: Salata verde cu ceapa verde din belsug si doua felii de paine de secara (mancati pana va saturati)

SAMBATA

 

Mic dejun: cereale integrale cu iaurt degresat, 500 de grame

 

Pranz: Gratar de vita (400 de grame) in sange

 

Seara: Humus cu ardei gras (mancati pana va saturati)

DUMINICA

 

Mic Dejun: Paine de secara prajita cu miere si ceai negru. Mancati pana va saturati.

 

Pranz: 300 de grame de ciuperci innabusite si salata de ceapa verde cu usturoi si marar

 

Cina (pana in ora 19) Salata de varza cu usturoi si fasole verde fiara (mancati napa va saturati)

 

Repetati meniul din prima saptamana si in a doua spatamana si retineti: CINA TREBUIE SA FIE LUATA MEREU PANA IN ORA 19.00. Urmand aceasta dieta, este posibil sa slabiti pana la 6 kilograme. 

loading...
<

1 comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *