Search for content, post, videos

Ce NU trebuie sa lipseasca din alimentatie ca sa slabesti imediat: 7 produse esentiale

Nu degeaba i se spune “lupta” cu kilogramele in plus, caci este cu adevarat o lupta! Insa multe femei pierd batalia si nu reusesc sa slabeasca pentru ca nu folosesc “armele” potrivite! Iata care sunt acestea!

1. Proteinele

Carnea este un macronutrient din numeroase motive: contribuie la sanatatea pielii, a parului, a unghiilor, a oaselor si a muschilor si este un “arma” de neegalat in orice cura de slabire. De fapt, in afara persoanelor care au probleme de digestia a proteinelor, toti cei care incearca sa slabeasca ar trebui sa-si faca din carne un aliat! Mesele bogate in proteine asigura satietate pe termen lung si accelereaza arderile grasimilor din organism. Mai mult, persoanele care obisnuiesc sa manance zilnic carne, sub aproape orice forma (evident, nu procesata!), ingereaza, in medie, cu 200 de calorii mai putin. Imagineaza-ti doar cum ar fi daca zilnic corpul tau ar primi mai putin cu 200 de calorii! Rezultatele ar aparea de indata.

2. Vitamina C

Cand ne gandim la vitamina C, in minte ne apare imaginea unei portocale sau a unei lamai sau imaginea unui om racit cobza, stand in pat, care ia suplimente de vitamina C pentru intarirea imunitatii. Dar vitamina C ajuta la mult mai mult decat ne imaginam multi dintre noi. Pe langa capacitatile sale in combaterea racelii si a gripei, vitamina C accelereaza arderile grasimilor din corp. Mai mult, de regula, persoanele trase prin inel au cantitati normale de vitamina C in organism, in timp ce oamenii cu probleme de greutate, supraponderali sau obez, duc lipsa de aceasta vitamina, dar si de zinc, magneziu si vitamina E. Un organism vitaminizat echivaleaza, adesea, cu unul tras prin inel. Incearca vitamina C pentru a-ti accelera arderile si vei observa rapid rezultatele!

3. Mierea

Acest indulcitor natural este un substitut ideal pentru zaharul clasic, dar si pentru orice alt indulcitor artificial. Mierea are proprietati antibacteriene, antivirale si imbunatateste circulatia sangelui. Numeroase studii au demonstrat ca o dieta zilnica ce contine una sau doua lingurite de miere pe zi este mai eficienta in a da kilograme jos decat curele draconice.

4. Cacaua

Cacaua contine mai multi antioxidanti decat multe alte produse alimentare. Secretul pentru a te bucura de ei este sa nu mananci cacaua indulcita cu zahar prea mult, ci doar suficient cat sa fie suportabila ca gust. Gandeste-te la o ciocolata neagra de calitate.

5. Otetul

Otetul din salata face ca acest preparat usor sa fie satios. Dar otetul ajuta la mai mult decat la starea de satietate. Acesta scade glicemia dupa masa. De ce ne ajuta acest lucru la scaderea in greutate? Ei bine, daca glicemia oscileaza mult, si secretia de insulina oscileaza la fel de mult. Cu cat exista un dezechilibru mai mare la nivel glicemic/insulinic, cu atat suntem mai predispusi sa ne taie acea foame crunta, manifestate adesea si prin tremurat, si prin irascibilitate, in fata careia nu rezistam sa nu dam iama in frigider. Insa, cu cat glicemia/secretia de insulina se mentine in limite normale, cu atat atat facem mai putin excese alimentare. Din acest motiv, otetul nu trebuie sa lipseasca din alimentatie niciunui om care vrea sa slabeasca.

6. Fibre

Rosii, morcovii, salata verde, broccoli si majoritatea legumelor abunda in fibre. Desi o salata poate parea o masa lejera, uneori insuficienta, faptul ca legumele din ea contin fibre ne face sa ne simtim mai plini mai multa vreme. Fibrele prelungesc senzatia de satietate.

7. Produsele lactate

De mici am invatat ca laptele ajuta la formarea unei osaturi puternice datorita continutului de calciu. Din acest motiv, din alimentatia putinor copii lipseste laptele. Dar doar pentru ca am crescut, iar oasele s-au format deja, nu inseamna ca nu ar trebui sa consumam in continuare lapte sau alte produse lactate. Acesta ajuta atat la mentinerea unei structuri osoase sanatoase, dar si la formarea si mentinerea musculaturii, aceasta din urma fiind esentiala in procesul de slabire. De ce? Cu cat muschii sunt mai dezvoltati, mai tonifiati, cu atat ardem mai repede grasimile si slabim mai usor. Acesta este si motivul pentru care barbatii slabesc mai repede decat femeile. Ei au mai multa masa musculara si ard mai multe grasimi.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *