Search for content, post, videos

Ce alimente sa consumi pentru cresterea masei musculare

Dietele special create pentru slabit si exercitiile fizice destinate scaderii cantitatii de grasime din corp pot fi mult mai eficiente daca este crescut si consumul de alimente care cresc masa musculara.

Ideal este ca acea grasime de care incercam sa scapam in momentul in care ne apucam de slabit, sa fie “inlocuite” cu masamusculara. Insa, fara o alimentatie pe masura, chiar daca ne supunem unor antrenamente destul de solicitante, masa musculara nu va creste, ba mai mult, mushii vor fi mereu obositi si va exista riscul sa sufere unele leziuni.

Asadar, pe langa alimentatia slaba in carbohidrati si pe langa alimentele care ajuta la arderea grasimilor si pe langa exercitiile fizice pentru slabit, este cat se poate de indicat sa consumam o serie de alimente care, prin ceea ce contin, ajuta la dezvoltarea musculaturii. Iar acestea sunt:

Ouale

Bogate in proteine, esentiale pentru dezvoltarea masei musculare, ouale sunt hranitoare, contin grasimi bune dar si vitaminele A, D si E. Acestea maresc nivelul de testosteron, fiind indicate in special pentru barbati.

Uleiul de peste

Uleiul de peste are rolul de a reduce cantitatea de grasime corporala si sa stimuleze procesele specifice cresterii musculare. Uleiul de peste se poate consuma sub forma de pilule sau direct din carnea de peste gras, precum somonul, heringul, sardinele si macroul.

Carnea de curcan

Foarte saraca in grasimi si bogata in proteine, carnea de curcan este ideala pentru cresterea masei musculare. Combinata cu spanac si introdusa in dieta zilnica, carnea de curcan face minuni in ceea ce priveste cresterea masei musculare, daca este consumata de cel putin doua ori pe saptamana.

Carnea rosie

Carnea rosie, provenita de la vite sau de la cai sau din anumite specii de vanat, consumata sub forma de gratar, este foarte bogata in fier, creatina, vitamina B12 si proteine, adica toate elementele necesare pentru o masa musculara puternica. Carnea rosie nu trebuie insa prajita iar de preferat este sa fie indepartate toate zonele grase, inainte de preparare.

Spanacul

Spanacul este bogat in substante care previn pierderile musculare. Asa ca daca ai un program de slabit care presupune multe antrenamente ce te seaca de puterni, consuma cu incredere spanac crud, sub forma de salata, in cantitati enorme.

Oleaginoasele

Nucile, alunele, migdalele contin magneziu, zinc, potasiu, fibre, grasimi bune, proteine si vitamina E, adica toata gama de elemente necesare in timpul unul antrenament fizic si ajuta enorm la mentinerea si dezvoltarea masei musculare.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *