Search for content, post, videos

Motivele care nu-ti permit sa scazi in greutate. Ce sa faci

De cate ori nu ai incercat sa dai jos kilogramele acumulate in plus, dar, descurajata si coplesita de situatie, ai renuntat doar dupa cateva saptamani? Planul de a pierde in greutate poate fi un drum destul de anevoios care cere ambitie si vointa. In plus, va trebui sa ignori sau sa declari razboi tuturor alimentelor care-ti saboteaza planul, transformandu-te intr-o persoana care capituleaza mult prea devreme in lupta cu kilogramele in plus.

Adoptarea unui stil de viata sanatos poate fi considerata o sarcina usoara, insa in lumea agitata in care traim mentinerea unei diete echilibrate poate fi asociata cu un vis indepartat, greu de realizat. Supraalimentatia, ignorarea orelor de somn, problemele de sanatate nedepistate la timp, sunt doar cateva dintre obstacolele si motivele care nu-ti permit sa dai jos kilogramele in plus. Fii optimista si incepe planul de pierdere in greutate cu o gandire pozitiva si nu incerca fel si fel de diete traditionale, care sunt un esec total pe termen lung.

Afla cateva dintre motivele care nu-ti dau voie sa pierzi in greutate si incearca sa le elimini pentru a-ti atinge obiectivul pe care ti l-ai propus.

 
Incapacitatea de a controla portiile

Unele persoane pot fi extrem de ingaduitoare, atunci cand sunt puse in situatia de a-si pune pe farfurie alimentele pe care le vor servi. Cu toate acestea, controlul portiilor reprezinta un element cheie de care va trebui sa tii seama in lupta cu kilogramele in plus, tocmai pentru a evita excesele alimentare. De exemplu, o portie de de legume si fructe ar trebui sa aiba marimea pumnului tau, o portie de carne de pui, peste sau de produse din soia ar trebui sa fie de marimea palmei, in timp ce o portie de paste sa nu depaseasca cantitatea dintr-o lingura de inghetata. Prin urmare, chiar daca alegerile sunt corecte, mancatul excesiv poate sabota eforturile tale.

Combinarea gresita a produselor alimentare

 

 

Daca te-ai simtit vreodata obosita dupa o masa savuroasa, atunci afla ca motivul este combinarea gresita a alimentelor. Intr-o astfel de situatie, corpul tau tinde sa-si consume intreaga energie cu digestia si eliminarea toxinelor. Incearca sa faci combinatiile potrivite si vei stimula metabolismul sa contribuie la digerarea rapida a grasimilor. Nu consuma la aceeasi masa proteine cu carbohidrati.

Salatele si legumele care contin amidon pot fi consumate atat cu proteinele cat si cu carbohidratii. Fructele trebuiesc mancate intotdeauna singure sau la cel mult 30 de minute distanta de consumarea altor alimente. Este de preferat sa consumi fructele dimineata, fara a le asocia cu alte tipuri de alimente.

 
Probleme de sanatate nedepistate

Cresterea in greutate sau incapacitatea de a pierde in greutate ar putea fi rezultatul unor probleme de sanatate ascunse. Diabetul zaharat sau hipotiroidismul pot fi cauzele unor astfel de probleme. Prin urmare, este important sa consulti un medic pentru a face o evaluare corecta a starii de sanatate. Asigura-te ca nu esti predispusa la diabet zaharat de tip 2.
Stresul si ignorarea orelor de somn

Stresul poate fi un obstacol in lupta cu kilogramele, deoarece ar putea avea drept rezultat mancatul in exces pe un fond emotional pe care nu reusesti sa il mai controlezi. Esti tentata sa te intorci la produsele alimentare nu doar atunci cand iti este foame, ci si atunci cand te simti singura, deprimata. Sfatul specialistilor este ca atunci cand te confrunti cu o perioada de stres sa nu ataci frigiderul, ci sa descoperi alte lucruri care te pot relaxa. Si lipsa somnului poate duce la cresterea in greutate, intrucat provoaca cresterea nivelului hormonului ghrelin care stimuleaza pofta de mancare, reducandu-se leptina, un alt hormon care induce starea de satietate.
Infometarea

Infometarea nu este cea mai inteligenta metoda de a pierde in greutate, intrucat poate avea efect de bumerang, iar atunci cand vei incepe sa mananci normal sa ai surpriza ca iei in greutate mai mult decat ai reusit sa dai jos prin infometare. Metabolismul este dezorientat si incearca sa pastreze toate grasimile pe care le primeste. Renunta la infometare, incearca sa mananci cu moderatie si sa creezi un echilibru care sa-ti permita abordarea unui stil de viata sanatos care sa functioneze pe termen lung.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *