Search for content, post, videos

Antrenamentul de 4 minute care poate inlocui un antrenament de o ora la sala

Antrenamentele obositoare de la sala nu sunt pentru toata lumea, iar uneori nu avem deloc timp pentru ele. Insa nu este o scuza.

Te invitam sa incerci acest set de exercitii care nu iti vor lua mai mult de 5 minute.

1. Genoflexiuni

Stai dreapta cu picioarele la nivelul umerilor sau putin mai departate. Indoaie genunchii si coboara cu sezutul inapoi ca si cum te-ai aseza pe un scaun. Lasa-te cat de jos poti, incercand sa iti tii spatele drept. Intoarce-te la pozitia initiala, incordandu-ti muschii picioarelor si fesierele.

2. Flotari

Sprijina-ti greutatea in palme si in varful picioarelor ca in poza A. Mainile trebuie sa fie la nivelul umerilor, iar genunchii trebuie sa fie drepti. Incepe sa iti cobori corpul, indoaie coatele si incearca sa le tii cat mai apropiate de corp. Intoarce-te la pozitia initiala.

 

3. Escaladari

Acesta este un exercitiu complex care intareste muschii abdominali si te ajuta sa arzi calorii. Pozitia initiala este la fel ca la flotari. Incordeaza-ti abdomenul, ridica piciorul drept si trage-l la piept. Fii atenta la pozitia spatelui si a bazinului. Acestea trebuie sa ramana fixate. Intoarce-te la pozitia initiala si fa acelasi lucru cu piciorul stang.

4. Fandari

Stai dreapta cu picioarele la nivelul umerilor si mainile in sold. Fa un pas in fara cu piciorul stang (piciorul stang trebuie sa formeze un unghi de 90%, iar genunchiul drept trebuie sa fie aproape de podea). Intoarce-te la pozitia initiala si repede exercitiul cu piciorul drept. Cand executi un exercitiu este foarte important sa iti tii spatele drept.

5. Sarituri

Acest exercitiu face parte dintr-un antrenament militar din SUA deoarece creste rezistenta fizica. In pozitia initiala mainile se afla pe langa corp. Sari, despartindu-ti picioarele si ridica mainile deasupra capului. Intoarce-te la pozitia initiala cu o saritura rapida si repeta exercitiul.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *