Search for content, post, videos

Alimentele de vara care te slabesc miraculos

Hainele de vara nu ne pot ascunde prea bine kilogramele in plus, dar alimentele de vara ne pot ajuta sa le dam jos. Asadar, iata ce ar trebui sa mancam daca vrem sa slabim!

 

Vara este sezonul fructelor si al legumelor. Mai mult, acum sunt proaspete, zemoase si gustoase, spre deosebire de produsele pe care le gasim in supermarketuri iarna. Din acest motiv ar trebui sa profitam din plin de ele in cele mai diverse combinatii: de la sucuri de fructe si legume, la mancaruri usoare de legume facute la cuptor si, de ce nu?!, in combinatii exotice precum pui cu ananas.

 

1. Ciresele

O suta de grame de cirese au doar 50 de calorii, motiv pentru care ne putem infrupta dintr-un bol intreg chiar si seara, daca nu mancam nimic altceva. Ciresele sunt bogate in vitamine, fiind o sursa ideala de A, de complexul vitaminic B, de vitamine C, P si PP, dar si de minerale precum potasiu, fier, calciu, magneziu si fosfor. Totodata, ciresele sunt ideala in curele de detoxifiere, pe care putem sa le incercam 2 zile pe saptamana. Mai mult, ajuta la tranzitul intestinal, fiind depurative.

 

2. Nectarinele

Au aproximativ 40 de calorii pe suta de grame si sunt racoritoare. Sunt ideal de consumat indiferent unde am fi: la birou, pe plaja sau in masina. Daca ti-e pofta de ceva bun, in loc sa alegi un baton de ciocolata, opteaza pentru doua nectarine. De altfel, doar inlocuind dulciurile mancate zilnic cu cate o nectarina vei reusi sa slabesti.

 

3. Ardeiul gras

Ardeiul gras, desi nu este iute, contine capsaicina, o substanta care accelereaza arderile metabolice. Poate fi consumat in salata, dar si preparat la cuptor sau pe gratar, oferind un plus de gust oricarui tip de mancare. Totodata, o suta de grame de ardei gras au putin peste de 20 de calorii.

 

4. Pepenele rosu

Cu doar 30 de calorii pe suta de grame, pepenele rosu este ideal pentru oricine vrea sa slabeasca, care vrea sa se detoxifice, dar si pentru persoanele care au probleme renale, fiind un bun curatator pentru rinichi. Mai mult, sunt gustosi, desi sunt facuti din 92% apa. Asadar, mancand pepene, la orice ora din zi, putem slabi, putem scapa de toxinele din corp si ne si hidratam, aceasta ultima proprietate fiind esentiala mai ales pe timp de vara.

 

5. Fasolea verde

Pastaile de fasole verde sunt o garnitura exceptionala pentru pui si curcan, fiind insa bune de mancat si in salata. Fasolea verde este bogata in vitamine, nu contine aproape deloc grasime si are putine calorii. Totodata, este o sursa buna de fier si de fibre, motiv pentru care ajuta la digestie.

 

6. Piersicile

Au 39 de calorii pe suta de grame si sunt bogate in vitamina C, A, potasiu, fier si fibre. De altfel, o singura piersica pe zi contine doua grame de fibre, nutrienti esentiali la digestie si pentru buna functionarea a tractului intestinal. Totodata, au un efect usor laxativ, motiv pentru care sunt recomandate persoanelor care sufera de constipatie. Piersicile contin si betacaroten, evident de altfel prin culoarea orange pal pe care o au. Aceasta substanta te va ajuta sa obtii un bronz frumos. Iata ca ai toate motivele din lume sa te infrupti din piersici!

 

7. Prunele

Sunt aromate, pline de vitamine si contin 59 de calorii pe suta de grame. Prunele sunt o sursa buna de fibre si sorbitol, avand proprietati usor purgative. Sunt recomandate in curele de detoxifiere si de slabire.

 

8. Varza alba

Are doar 31 de grame pe suta de calorii, fiind alimentul bun de servit ca salata la aproape orice fel doi. Varza este, totodata, bogata in fibre, ajutand astfel la digestie. Mai mult, sulful continut in cantitati mari este transformat de organism in keratina, subtantaa care sta la baza sanatatii unghiilor. Asadar, in loc sa mananci un piep de pui la gratar cu cartofi, fie ei si la cuptor, mai bine servesti puiul cu un bol mare de salata de varza alba.

 

Toate aceste alimente de vara pot ajuta la slabit chiar si fara schimbarea intregului regim alimentar. Fa pasi mici in dieta de zi cu zi si vei slabi. Spre exemplu, mananca cirese, nectarine, pepene rosu, prune sau piersici atunci cand ti-e pofta de ceva bun, intre mese, inlocuind astfel biscuitii sau ciocolata. Totodata, pentru a slabi, renunta la cartofi, orez sau alte garnituri bogate in carbohidrati si inlocuiestele cu garnituri din ardei gras, varza alba sau fasole verde. Daca te tii de treaba, in doar cateva saptamani vei vedea rezultatele in oglinda!

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *