Search for content, post, videos

Alimente care iti dau energie, dar nu te ingrasa. Top 14 recomandari ale nutritionistilor

Alimente care iti dau energie, dar nu te ingrasa. Top 14 recomandari ale nutritionistilor

Vrei sa ai o lista de alimente care iti dau energie, dar nu te ingrasa? Astazi iti oferim o lista cu top 14 recomandari ale nutritionistilor.

Sunt niste ingrediente sanatoase, pe care le poti introduce in meniu pe tot parcursul zilei. Mai mult decat atat, o parte dintre ele pot fi combinate si intre ele, pentru un boost si mai mare de energie.

Alimente care iti dau energie, dar nu te ingrasa

Pe aceasta lista se afla fructe, seminte, legume, dar si oleaginoase. Ele trebuie sa se gaseasca pe meniul oricui, dar mai ales pe cel al persoanelor care au un loc de munca solicitant, atat fizic, cat si psihic.

Afine

In general, fructele de padure sunt pline de vitamine. Sunt bogate in vitamina C si in antoxidanti, asa ca iti intaresc si sistemul imunitar.

Mierea naturala

Consumata in cantitati mici, reprezinta o alternativa mult mai sanatoasa fata de zaharul procesat industrial.

Migdale

Sunt o gustare excelenta, care iti asigura doza necesara de energie pentru o perioada mai indelungata de timp. Atentie totusi la cantitate!

Oua

Consumate la micul dejun, fierte sau posate, iti asigura toti nutrientii necesari intr-un singur aliment. In plus, sunt recomandate in multe cure de slabire.

Seminte de dovleac

Consumate crude pe timpul zilei sau in iaurt la micul dejun, alaturi de o lingurita de miere, iti ofera aportul energetic de care ai nevoie intr-o zi dificila.

Ovaz

Foarte util pentru diete, deoarece ajuta sistemul digestiv sa functioneze asa cum trebuie. In plus, o portie de fulgi de ovaz iti da si o stare de satietate pentru o perioada mai indelungata.

Carne de pui

Preparata pe gratar sau la cuptor, cu mirodenii, iti ofera proteinele necesare in timp ce contine un nivel destul de redus de grasimi, spre deosebire de alte tipuri de carne.

Citeste si: Dieta Rina sau dieta de 4 zile. Meniul complet pe zile si lista alimentelor interzise

Top 14 recomandari ale nutritionistilor

Fasole

Este o planta bogata in vitamine, antioxidanti si minerale. Face parte din familia leguminoaselor si este saraca in grasimi, conform Libertatea.

Nuci

La fel ca in cazul migdalelor, trebuie mancate intr-o cantitate rezonabila. Pe langa faptul ca iti dau energie, nucile te ajuta si sa te concentrezi mai bine.

Ciocolata neagra

Cu totii avem nevoie de o gustare dulce, iar atunci cand vine vorba despre ciocolata cea mai buna varianta ramane ciocolata neagra. Ai grija totusi sa nu o consumi seara, inainte de culcare.

Banane

Este unul dintre fructele utilizate de sportivi, tocmai pentru ca iti asigura energia de care ai nevoie dupa un efort indelungat, fara sa produca schimbari majore pe cantar.

Varza

Te intareste, in timp ce te si hidrateaza. Un castron cu o salata de varza, in care pui poate si un morcov ras, un strop de otet balsamic si putin marar verde tocat, reprezinta cea mai buna gustare intr-o zi aglomerata.

Seminte de chia

Lasate peste noapte in iaurt sunt un mic dejun excelent pentru a doua zi. Mai mult decat atat, sunt un aliment excelent pentru persoanele care au probleme cu constipatia.

Avocado

Un avocado pe o felie de paine toast, cu mirodenii, este o gustare excelenta. Nu degeaba este in topul celor mai recomandate alimente pentru persoanele care isi doresc un stil de viata mai sanatos.

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *