Search for content, post, videos

6 solutii istete pentru a manca branza fara sa te ingrasi

Stiai ca un consum constant de branzeturi te ajuta sa eviti bolile de inima si diabetul? Branza este o sursa excelenta de proteine, calciu si fosfor, dar si o sursa majora de grasimi saturate, cu un continut caloric pe masura. Desi este recomandat sa consumi des lactate, unele branzeturi nu iti sunt de ajutor daca iti doresti sa iti mentii greutatea. Exista insa solutii istete la care poti recurge pentru a manca branza fara sa te ingrasi!

1. Gramajul este totul

Nutritionistii te sfatuiesc sa consumi aproximativ 30 g de branza in fiecare zi. Poti alege una dintre urmatoarele variante: 1 felie sau 4 cubulete din orice tip de branza, 100 g de branza de vaci sau 1/4 de cana de branza ricotta.

 

2. Consuma branza data pe razatoareIn loc sa le tai felii sau sa musti direct din ele, da prin razatoare branzeturile si apoi presara-le deasupra mancarurilor pe care le savurezi. Astfel, vei consuma mai putina branza, intrucat stratul necesar pentru a acoperi mancarea se va forma mai usor.

3. Atentie la provenienta branzeturilorBranzeturile care provin de la animalele hranite numai cu iarba au un nivel ridicat de acizi grasi omega-3. Aceste grasimi iti ofera multiple beneficii, de la imbunatatirea sanatatii cerebrale si cardiace si protejarea vederii pana la inhibarea inflamatiilor si mentinerea greutatii corporale.


Citeste continuarea pe acasa.ro ( http://goo.gl/6lRlna )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *