Search for content, post, videos

6 secrete de alimentatie care te ajuta sa intineresti cu 10 ani

I se mai spune Dieta de intinerire si este bazata cunoasterea acestor 6 secrete de alimentatie care intineresc corpul cu 10 ani. Un sistem digestiv care functioneaza bine este esential procesului de anti-imbatranire. Insa atunci cand intestinele devin lente, organismul nu absoarbe nutrientii indeajuns de eficient, astfel incat pielea, parul, unghiile, muschii si oasele devin subnutrite; atunci veti incepe sa va simtiti in varsta.

 

Totul porneste de la materialul pe care il acorzi pentru hrana corpului tau

Un sistem digestiv care functioneaza bine este esential procesului de anti-imbatranire. Insa atunci cand intestinele devin lente, organismul nu absoarbe nutrientii indeajuns de eficient, astfel incat pielea, parul, unghiile, muschii si oasele devin subnutrite; atunci veti incepe sa va simtiti in varsta.

1. Candida, un pericol ascuns

Ciupercile, cum ar fi Candida, se dezvolta in exces, provocand efecte secundare toxice, cum ar fi dureri de cap, pete, oboseala cronica, depresie, energie redusa si colesterolul ridicat. In jurul valorii de 70 la suta din sistemul imunitar este situat in intestin, prin urmare, daca acesta e lent, imunitatea poate fi compromisa.

Exista, de asemenea, o legatura intre intestine si starea de spirit: sistemul digestiv contine mai multi neuroni decat maduva spinarii si neurotransmitatori mai multi decat creierul. De fapt, 90 la suta din serotonina care ne influenteaza starea de spirit este creata in intestin, astfel incat asa numita “incetinirea eliminatoare” influenteaza starea de spirit si bunastarea emotionala, de asemenea.

Cel mai bun detoxifiant: sfecla rosie, vitamina dvs. zilnica care sfideaza varsta. La pachet cu acidul folic, fierul, fibrele, calciul, magneziul, fosforul manganul, potasiul, vitaminele A, B si C, contine, de asemenea, extrem de eficientul pigment rosu, puternic antioxidant si anti-inflamator.

Testul carbunelui

Pentru a va verifica timpul de tranzit intestinal, luati 5g-10g carbune (disponibil de la magazinele naturiste) cu doua ore inainte de masa si cu cinci ore inainte de culcare. Momentul perfect pentru ca scaunul dumneavoastra sa devina negru este 12-24 de ore. Un timp mai lung de 12-24 ore inseamna ca toxinele au un timp mai lung pentru a se acumula. Un timp mai scurt inseamna ca substantele nutritive nu sunt absorbite in mod corespunzator.

2. Inflamatiile si imbatranirea

Inflamatia – Cel mai bun anti-inflamator: turmericul

Inflamatia este reactia rapida a corpului nostru la prejudiciu, alergii si infectii – de indata ce o aschie strapunge pielea, raspunsul corpului este inflamatia, pentru a ne proteja. Pe masura ce imbatranim insa, acest raspuns poate deveni mai puternic pe masura trecerii timpului, lasand celulele imunitare active sa circule in organism. Oamenii de stiinta au inventat cuvantul “inflammaging”,pentru a descrie aceast nivel de inflamatie cronica scazut, si poate sa ia un tribut greu pe corp, care ulterior cauzeaza infectii, alergii si pierderea calitatii pielii.

 

Sistemul imunitar incepe in intestin, asa ca, daca acestea sunt inflamate (semnele sunt: gaze, balonare, scaune moi, sensibilitate) imunitatea ta este compromisa. Feriti-va de alimentele care produc balonare, sau fac ca ochii sau nasul sa curga. Acestea sunt raspunsurile corpului la inflamatie. Alimentele clasice inflamatorii sunt carnea rosie, zaharul, faina alba si unele produse lactate. Optati in locul acestora pentru produsele alimentare care contin  antioxidanti (polifenoli), inclusiv curcumina (ingredientul activ din turmeric) si acizi omega 3 grasi.

Consumati o lingurita de turmeric uscat sau o bucata de radacina proaspata de dimensiunile unui deget in fiecare zi in sucuri, sau in omleta, se poate amesteca in cartofi prajiti sau orez. Fiti atenti, deoarece poate pata mainile si hainele.

3. Scaderea nivelului de estrogen

Unele femei observa prima dureri articulara si alte simptome inflamatorii in timpul menopauzei, atunci cand nivelul de estrogen scade. O dieta bogata in estrogeni din plante (fasole, seminte, verdeturi, cereale integrale), ajuta la diminuarea inflamatiei in mod natural.

Citeste in continuare aici

 

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *