Search for content, post, videos

6 moduri simple de a-ti imbunatati dieta

Stii ca regimul tau alimentar nu este tocmai sanatos, dar esti totodata constient ca nu pot renunta total la el in favoarea unei diete mai echilibrate?! Ei bine, nici nu trebuie! Exista cateva moduri simple prin care poti sa-ti imbunatatesti dieta fara sacrificii.

Adauga broccoli la salate si in sendvisuri

Obisnuiesti sa-ti iei sendvisuri la pachet sau sa mananci salata? Atunci nu uita sa introduci in aceste preparate simple si broccoli. Abunda in nutrienti oferind organismului tau acel “boost” de sanatate de caree ai nevoie.

Foloseste farfurii rosii

Este dovedit stiintific: culorile ne influenteaza obiceiurile alimentare. Totodata, rosul “taie” pofta de mancare. Mai exact, mai multe studii au demonstrat ca oamenii mananca mai putin atunci cand preparatul este pe o farfurie de culoare rosie, comparativ cu situatii in care mancarea este pe farfurii de alta culoare. Motivul, ne-am invatat creierul ca rosu inseamna interzis, iata de ce vei reusi sa mananci mai putin cantitativ decat daca ai avea o farfurie de alta culoare. Asadar, investeste intr-o vesela de culoare rosie.

Diversifica

Nu stii ce sa mananci? Te-ai saturat de aceleasi si aceleasi preparate de mancare. Atunci informeaza-te. Exista o mie si una de produse culinare sanatoase pentru toate gusturile, de la carnuri la mirodenii. Joaca-te cu ele in bucatarie.

Condimenteaza din plin

Exceptand sarea, poti condimenta cu orice vrei preparatele culinare. Nu ezita sa te joci si cu condimentele, mai ales cu cele iuti. De altfel, este dovedit stiintific ca oamenii mananca cu aproximativ 30% mai putin atunci cand mancare este picanta, iar capsaicina, substanta gasita in ardeiul iute, accelereaza arderile.

Oua la mic dejun

Ia micul dejun in fiecare zi. Cu cat mai copios, cu atat mai bine, atata timp cat nu implica prajeli si cat timp contine si oua. Un ou fiert sau o omleta facuta fara ulei, dar bine condimentata tine si de foame, si ofera si organismului nutrienti esentiali.

Scortisoara din plin

De la cafea cu scortisoara, la iaurt cu scortisoara chiar si ceai cu scortisoara. Acest condiment prea rar folosit de noi contine antioxidanti puternici care scad riscul aparitiei bolilor cardiovasculare. Mai mult, scortisoara accelereaza arderile, deci ajuta si la silueta.

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *