Search for content, post, videos

5 obiceiuri sanatoase care te vor ajuta sa nu te ingrasi la serviciu

Munca poate fi solicitanta, iar oboseala si stresul sunt factori ce pot contribui la dezvoltarea unor obiceiuri alimentare nesanatoase. Daca vrei sa te mentii in forma si sa nu ai astfel de deprinderi care pot stimula ingrasarea, ar trebui sa ai un plan alimentar calculat si organizat.

Tot mai multa lume invinuieste locul de munca pentru kilogramele in plus pe care le-a acumulat. Afla cum poti face sa eviti acest lucru si urmeaza aceste sfaturi de sanatate care vor tine caloriile la distanta:

1. Pregateste-ti o salata mare si consistenta pentru pranzUnul dintre lucrurile care contribuie la acumularea kilogramelor in plus in timpul serviciului il reprezinta mesele in oras. Pe de o parte, acestea implica adesea socializare cu ceilalti colegi, ceea ce este grozav. Pe de alta parte insa, servirea mesei alaturi de alti oameni te poate face sa iei deciziile gresite in ceea ce priveste alegerea alimentelor.

Daca ai colegi care consuma preparate nesanatoase si poftele culinare sunt unul dintre punctele tale slabe, poate ca ar fi mai bine sa iti aduci mancarea de acasa si sa eviti iesirile la restaurant in timpul programului de lucru.

Pregateste-ti o salata satioasa pentru pranz, cu multe legume bogate in fibre si vitamine. Imbogateste-o cu o sursa de proteine, cum ar fi cubuletele de branza, bucatelele de carne slaba preparata la gratar sau ouale fierte.

Citeste continuarea articolului pe acasa.ro 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *