Search for content, post, videos

4 Produse naturale si sanatoase de inclus in dieta zilnica

 

   1. Spanacul

   Pentru numai cativa lei, pretul unui kilogram de spanac, poti reduce drastic riscul imbolnavirii de osteoporoza dar si progresul acestei boli. Poti de asemenea reduce nivelul colesterolului din sange si mari nivelul coeficientului de inteligenta. Spanacul este u aliment ideal pentru oase, contine vitamina K, calciu si magneziu. Este bogat si in antioxidanti recunoscuti pentru capacitatea lor de a preveni diferite forme de cancer precum cel ovarian, mamar sau de stomac. Printre altele, aceste frunze verzi si delicioase contin si vitaminele A si mai ales C, care nu numai ca te va feri de raceala in sezonul rece dar te va ajuta si la prevenirea bolilor de inima. 

Spanacul contine antioxidanti care neutralizeaza radicalii liberi din creier prevenind astfel efectele pe care imbatranirea le aduce capacitatilor cognitive. Potrivit ultimelor studii stiintifice, atat animalele cat si oamenii care consuma zilnic spanac reusesc sa-si imbunatateasca capacitatile de invatare si sistemul locomotor.

   2. Ouale

   Multi dintre cei care tin diete mai mult sau mai putin drastice se tem de oua datorita continutului lor bogat in grasimi si colesterol. Cercetarile efectuate in ultima perioada insa au scos la iveala faptul ca nu exista aproape nicio legatura intre colesterolul alimentar si cel din sange, ouale fiind in sfarsit recunoscute pentru calitatile lor nutritive si pentru aportul de substante si nutrienti pe care acestea le aduc organismului. It makes sense: Something that contains the ingredients for an entire life can give you the fuel you need to get through the morning. Ouale sunt o buna sursa de proteine, daca le mancati intregi, ele continand toti cei 8 aminoacizi. Proteinele, dupa cum probabil stiati deja, sunt esentiale pentru energie.

   3. Afinele

   Potrivit studiilor din ultima vreme, afinele reprezinta sursa numarul unu de antioxidanti. Acestia pot ajuta la prevenirea ulcerelor, cataractei, glaucomului, micsoreaza riscurile aparitiei bolilor de inima si a diferitelor tipuri de cancer. Ajuta de asemenea la micsorarea nivelului de colesterol. La fel ca si spanacul, afinele micsoreaza efectele cauzate de imbatranire, mentinand memoria in stare buna si mai mult, diminuand efectele bolilor degenerative precum maladia Alzheimer. 

   4. Merele

   Un mar pe zi tine orice doctor la distanta, atat generalistii cat si dentistii. Merele contin ambele tipuri de fibre, atat cele solubile cat si cele insolubile. Astfel ele sunt de doua ori mai bune pentru reducera colesterolului decat alte fructe si vor da de asemenea si o stare de satietate atunci cand sunt mancate. Unii nutritionisti recomanda de asemenea cate un pahar de suc de mere dupa fiecare masa mai bogata in grasimi pentru a reduce efectele negative ale acestora asupra organismului.  La fel ca si celelalte alimente prezentate in acest articol, si merele reduc riscul aparitiei bolilor de inima. Mai mult, mestecatul acestor fructe stimuleaza producerea salivei si ajuta la eliminarea petelor de pe dinti si la improspatarea respiratiei.

   Citeste si: 8 alimente care inlocuiesc medicamentele

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *