Search for content, post, videos

3 reguli de baza pentru orice silueta

Tii un regim de slabit sau, pur si simplu, ai vrea sa nu iei in greutate nici macar un kilogram? Afla cum sa-ti supravegheazi silueta intr-un mod inteligent, sanatos si fara efort!

Nu e atat de greu sa ai un corp de invidiat, daca respecti cateva reguli de baza ale alimentatiei corecte. Dar nu e vorba doar de alimentatie. Cand vine vorba de slabit, la fel de mult conteaza si atitudinea, si sanatatea!

Sanatatea primeaza!
Chiar daca ai acelasi numar de kilograme si aceeasi varsta cu o alta femeie, cel mai probabil aveti o linie diferita a corpului. Si, in plus, metabolisme diferite. Asa ca, atunci cand te hotarasti sa slabesti nu ar trebui sa te intereseze cum arata X sau Y si ce diete au urmat. S-ar putea sa nu te ajute la nimic.

Recomandat este sa-ti calculezi indicele de masa corporal (IMC). E o cifra care-ti permite sa estimezi daca esti prea slaba, intr-o forma buna sau supraponderala. Se calculeaza impartind inaltimea (cm) la greutate (kg) si ridicand rezultatul la patrat.

Cat timp indicele e cuprins intre 18,5 si 25, greutatea ta e normala din punct de vedere al sanatatii. Acest indice e un reper, un punct de plecare, care-ti spune daca numarul de kilograme e periculos pentru sanatatea ta! Pentru ca nu toata lumea incearca sa slabeasca doar de dragul frumusetii!

Ai nevoie de suficienta energie!
Pentru o eficacitate maxima, cura ta de slabire nu trebuie sa se bazeze pe restrictii alimentare prea severe. Riscul e acela de a pune la loc, extrem de repede, toate kilogramele pierdute si inca unele in plus. Dupa mai multe saptamani sau chiar luni in care ai tinut un regim redus in calorii, organismul tau se obisnuieste sa functioneze in acest fel.

Orice calorie adaugata in plus unui astfel de regim risca sa se depuna imediat. Un ritm rezonabil de a pierde in greutate? 500 de grame pierdute intr-o saptamana. Nu uita: cu cat slabesti mai repede, cu atat mai multe sanse ai de a repune toate kilogramele la loc!

Alege-ti alimentele aliate!
Pentru a fi in cea mai buna forma, corpul tau are neovie sa primeasca in fiecare zi un aport nutritiv. Pentru a evita sa pierzi din masa musculara, e important sa te asiguri ca organismul tau primeste suficiente proteine. Consuma, asadar, produse lactate semidegresate, peste, carne slaba.

Cat despre grasimile nesaturate de care ai nevoie, ia-le din uleiul vegetal, margarina, fructe uscate uleioase (nuci, alune). Nu trebuie sa renunti complet nici la glucidele complexe, cum ar fi painea, care iti dau o stare de satietate de lunga durata.

Nu uita nici sa consumi suficiente fibre, vitamine si antioxidanti, din cereale, fructe si legume! Pentru ca ele sunt alimentele aliate oricarei siluete frumoase!

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *