Search for content, post, videos

10 greseli pe care le poti face in dieta!

Asigura-te ca nu faci urmatoarele greseli daca doresti ca o dieta sa fie eficienta.

1. Sa nu servesti micul dejun. Cei mai multi experti in domeniu sustin ca daca sari peste micul dejun, vei compensa acest lucru mancand mai multe calorii mai tarziu in zi. Vei fi mai flamanda si o sa-ti fie mai greu sa controlezi cat mananci daca nu te obisnuiesti sa servesti in fiecare dimineata micul dejun. Nu ai nevoie de o portie consistenta, ci de o mancare lejera care sa-ti ofere energia necesara pana la pranz.

2. Sa nu mananci inainte de a incepe sa faci exercitii fizice. Vei reusi sa arzi mai multe calorii daca ai energia necesara. Masa dinainte de a incepe exercitiile trebuie sa aiba carbohidrati, proteine si putine grasimi. Nu se recomanda mesele consistente, ci sa servesti ceva lejer pentru a-ti asigura doza de energie necesara pentru efortul fizic.

3. Sa mananci prea tarziu dupa exercitii. Contrar opiniei generale, sa mananci dupa exercitii este la fel de important ca masa dinainte. O mica gustare cu proteine si carbohidrati la maximum doua ore dupa ce ti-ai terminat exercitiile o sa ofere organismului ceea ce are nevoie pentru a contrui si repara muschii si vasele de sange care ii alimenteaza.

4. Sa inlocuiesti mesele cu batoane sau bauturi proteice. Nu exista substitut pentru o masa in adevaratul sens al cuvantului. Organismul tau are nevoie de o varietate de fitonutrienti si fibre ce intra in componenta fructelor si legumelor. Batoanele si bauturile nu ofera varietatea de care ai nevoie, dar le poti folosi ca suplimente cand ai nevoie.

5. Sa mananci prea multe proteine si prea putini carbohidrati. Ai nevoie de carbohidrati pentru sesiunile de exercitii fizice, asa ca oricat de mult tii la regimul tau alimentar, nu incerca mereu sa inlocuiesti pastele cu carne de pui etc.

6. Sa nu te hidratezi suficient. Dezhidratarea este o problema serioasa, mai ales daca faci exercitii fizice intr-un mediu umed si fierbinte. Trebuie sa bei fluide inainte, in timp ce si dupa exercitii pentru a mentine nivelul normal de hidratare.

7. Sa crezi ca poti manca orice daca faci exercitii. Multe persoane fac exercitii pentru a slabi dar nu obtin efectul dorit deoarece mananca orice. Este foarte usor sa pui la loc toate caloriile pe care le-ai ars in sesiunea de exercitii cu o masa neadecvata.

8. Sa consumi prea putine sau prea multe calorii pentru efortul fizic pe care-l depui. Ai nevoie de calorii pentru a-ti alimenta corpul cu energia necesara. Probabil ca te temi ca mananci prea mult, asa ca preferi sa mananci mai putin pentru a fi sigur ca nu depasesti numarul de calorii indicat. Acest lucru este la fel de nociv ca primul, asa ca incearca sa gasesti o formula prin care sa consumi exact numarul de calorii necesar(exista numeroase siteuri si formule de calcul pentru asta).

 9. Sa nu incluzi exercitiile in dieta. Prea multi oameni pur si simplu taie din calorii fara sa se gandeasca sa faca si miscare pentru a slabi. De asemenea, nu este suficient doar sa te duci la sala o data pe saptamana, ci este recomandat sa faci 20-30 de minute pe zi putin miscare.

10. Sa uiti ca si bauturile contin calorii. Desi nu mai uiti sa iei micul dejun, ai mese regulate si sanatoase si faci si miscare, totusi nu reusesti sa slabesti cat ti-ai propus. Te intrebi de ce? Raspunsul este simplu: nu iei in calcul faptul ca si bauturile contin calorii. Oamenii care consuma cantitati mari de alcool simt nevoia sa manance mai mult, ceea ce poate deveni o problema. De asemenea, alcoolul contine tot atatea calorii cat grasimile (mai putin vinul). Alte bauturi, cum ar fi cappuccino, contine 120 de calorii si 8 grame de grasime, asa ca incearca sa eviti orice in afara de apa si sucuri naturale.

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *