Sanatate

VIDEO Cum sa dai din fund in club si sa-l tonifiezi, ca o profesionista

ass1

Femeile au marele avantaj de a fi in stare sa isi foloseasca trupul cat se poate de senzual atunci cand merg intr-un club sau la o petrecere. Iar miscarea senzuala a fundului si a feselor este una dintre armele cele mai de pret ale unei femei atunci cand isi doreste sa danseze provocator.

Insa, pentru a fi in stare sa realizati miscari care sa nu fie penibile si care sa-i innebuneasca pe masculi, sunt necesare cateva lectii.

In primul rand, desi pare ca nu este asa atunci cand vedem femei care dau dun fund nebuneste pe ritmurile muzicii, muschii fesieri sunt foarte importnati in acest tip de dans.

Pentru tonifierea acestor muschi este necesar ca macar de doua ori pe saptamana sa facem un exercitiu un pic ciudat care sa ii faca sa fie din ce in ce mai puternici si care sa ne confere control total asupra lor.

Acest exercitiu, care mai apoi va deveni miscare de dans, presupune ca femeia sa se aseze in fund si sa desfaca picioarele cat poate de mult, incercand sa ajunga in pozitia de spagat, daca are destula mobilitate.

Apoi, fara sa se sprijine cu mainile pe jos, femeia trebuie sa contracte, de preferinta pe ritmul muzicii, fesele in mod alternativ. Axest exercitiu trebuie facut timp de maxim trei minute. Dupa trei minute, femeia contracta ambele fese simultan, timp de alte trei minute.

Intreaga operatie se repeta de doua ori intr-o sesiune iar acest lucru va duce la tonifierea fundului si la controlul total al muschilor fesieri. (VIDEO 1)

Dansul in sine poate fi invatat foarte usor. Pozitionati-va in fata unui perete si intindeti bratele pana cand il atingeti cu varfurile degetelor. Desfaceti picioarele putin si ridicati fundul in sus. In baza exercitiului de mai sus, contractati muschii fesieri si veti observa cum tot posteriorul se ridica, exact asa cum vedeti prin videoclipuri.

Veti obesrva totodata ca aveti tendinta de a va pierde echilibul. Pentru a contracara acest efect, arcuiti spatele, puneti mainile pe genunchi si scoateti fundul in afara. Acum contractati muschii pe ritmul muzicii si odata ce ati gasit pozitia care va ofera echilibru, incepeti sava unduiti si corpul in acelas timp, folosindu-va de miscarea soldurilor. (VIDEO 2)

VIDEO 1

VIDEO 2