Sanatate

6 semnale ca ai lipsa de vitamine si minerale si cum te tratezi eficient si simplu

vitamine sanatate1

Ar putea o problema neplacuta de sanatate sa insemne un deficit sau o carenta? Aflati ce ar putea corpul dvs. sa incerce sa va spuna despre vitaminele si mineralele care ii lipsesc.
Marginile gurii crapate

Poate insemna lipsa de: Vitamina B2

 

Valoarea recomandata zilnic (RDA): 1.3mg pentru barbati, 1,1 mg pentru femei.

 

Fisurile si ranile din jurul gurii pot indica o deficienta de vitamina B2 – substanta nutritiva esentiala pentru producerea si cresterea celulelor. Fara ea, pielea corpului si nici celulele mucoasei din jurul buzelor nu se regenereaza suficient de repede. Vitamina este, de asemenea, necesara pentru procesarea alimentelor in energie, astfel oboseala si migrenele pot indica simptome de deficit de B2, de asemenea.

 

O cincime dintre fetele cu varste cuprinse intre 11 – 18 ani, adica una din opt, au un aport inadecvat de vitamina B2, potrivit unui studiu facut de revista olandeza  “Dieta si Nutritia Nationala”. Barbatii sunt mai putin succeptibili de a fi afectati, deoarece ei manaca mai mult, au mai multe calorii, si prin urmare, mai multe substante nutritive in total.

 

Solutia: produsele lactate – consumatorii de lapte au o foarte mica probabilitate sa sufere de aceasta carenta, iar adaugarea a doar unui pahar de lapte de 250 ml pe zi, ar trebui sa solutioneze deficitul.

 

Lipsa gustului

Poate insemna carenta de: Zinc

 

(RDA): 5.5 – 9,5 mg pentru barbati, 4 – 7 mg pentru femei.

 

Aportul de zinc slab poate afecta sentimentul nostru de gust. In cercetarea efectuata la Universitatea din Ulster pe 387 de oameni, cei care au avut niveluri mai scazute de zinc in celulele rosii din sange au fost mai putin capabili de a detecta citeste mai departe aici 

 

Facebook Comments

Adauga un comentariu