Frumusete

Eleganţa caută eleganţă: Andreea Raicu, imaginea în România a parfumului VIP Night by Oriflame

raicu1

O prezenţă întotdeauna stilată, o imagine fermecătoare, o apariţie în adevăratul sens al cuvântului şi, nu în ultimul rând, o femeie de succes. Andreea Raicu este imaginea în România a celui mai nou parfum lansat de Oriflame, VIP Night.

Andreea este o persoană publică, ce evocă eleganţă şi rafinament nu doar prin frumuseţea sa, ci şi prin stilul său de viaţă şi proiectele pe care le dezvoltă sau în care se implică, toate având acelaşi scop – de a îndemna femeile să trăiască o viaţă frumoasă, să îşi urmeze cu încredere instinctul, să se respecte şi aprecieze precum un VIP. Acest parfum se potriveşte perfect cu personalitatea captivantă a Andreei.Suntem, de asemenea, încântaţi să anunţăm că asocierea Andreei cu VIP Night este doar prima etapă a unei colaborări de durată cu Oriflame România, spune Karolina Georgieva, Director General Oriflame România.

Parfumierii Dora Bachriche-Arnaud şi Hamid Merati-Kashani, creatorii parfumului VIP Night, sunt de parere că ingredientele care surprind cel mai bine esenţa celebrării propriei individualităţi sunt aurul şi şampania – ingredientele cheie ce stau la baza acestui parfum unic.

“Ne-am inspirat din imaginea castelelor strălucitoare, din lumina candelabrelor aurite, din splendoarea petrecerilor rafinate ce dau viaţă încăperilor maiestuoase, în nopţi pline de magie… Apa de parfum VIP Night le aduce pe toate acestea într-o singură aromă”, declară Dora şi Hamid într-un recent interviu.

Într-un amestec de acorduri deosebite, compoziţia parfumului VIP Night armonizează în debut notele de şampanie cu aur Luxor, grepfrut şi pară – pentru o primă senzaţie vibrantă de individualitate şi efeverscenţă. Notele de mijloc sunt învăluite în fineţea florilor de iasomie, portocală şi ylang-ylang, ce se aşează pe o bază de vanilie, paciuli şi lemn de santal, lăsând în urmă un parfum elegant şi feminin.

Strălucirea şi unicitatea parfumului se reflectă în design-ul senzual al sticlei, creaţie a renumitului Thierry de Baschmakoff. Semnătura caligrafică, asemenea unei invitaţii speciale, este elementul final ce adaugă maiestuozitate întregului concept al parfumului.

Mă bucură această colaborare… Am fost mereu inspirată de motto-ul companiei Oriflame,“Visurile tale, inspiraţia noastră”. Ce poate fi mai frumos decât oportunitatea de a colabora cu o companie care te îndeamnă să ai încredere în tine, în propriile forţe, să ai curajul de a visa până într-acolo unde visul preia conformaţia realităţii?” spune Andreea Raicu. Cât despre faptul că este ambsadoarea parfumului VIP Night, Andreea adaugă: “Parfumul este pentru mine un produs atât de personal… un cumul de emoţii, visuri, aşteptări, dorinţe, sentimente, amintiri, speranţe… parfumul pe care îl port poate face parte din ceea ce mă defineşte sau îşi poate însuşi o anumită stare pe care o am. Sunt impresionată de bogăţia de miresme emanată de parfumul VIP Night. Este un parfum creat pentru mine, pentru tine, pentru noi toate, o combinaţie de arome elegante şi feminine, ce reuşeşte să surprindă un amestec inedit de acorduri florale şi note distinse, armonioase.”

Making of

———

Oriflame s-a născut din ideea de a inspira oamenii şi de a-i ajuta să-şi împlinească visurile. Tot ce facem ne duce – împreună cu partenerii, consultanţii şi clienţii noştri – pe acest drum.

Fondată în 1967, Oriflame este o companie internaţională de produse cosmetice, care foloseşte metoda vânzării directe în peste 60 de ţări de pe tot globul. Gama largă de produse cosmetice suedeze, inspirate din natură, este pusă în vânzare prin intermediul unei reţele de aproximativ 3.6 milioane consultanţi independenţi.

Respectul pentru oameni şi natură stă la baza principiilor de funcţionare ale companiei şi se reflectă în politicile sale sociale şi de mediu. Oriflame sponsorizează multe activităţi sociale în numeroase ţări şi este co-fondator al Fundaţiei World Childhood Foundation.

Facebook Comments

Adauga un comentariu