Diete

Alimente recomandate pentru o piele radianta

piele1

Desi exista o serie de produse special concepute pentru a hrani pielea la exterior, se pare ca hranirea pielii din interior este mult mai importanta.

O dieta diversificata pare sa fie alegerea ideala in cazul in care iti doresti o piele frumoasa si sanatoasa, astfel ca anumite alimente pot faci minuni si te pot ajuta in mentinerea unui ten impecabil.

In continuare, te invitam sa descoperi cateva alimente miraculoase pentru pielea ta care datorita continutului bogat de colagen, acizi grasi esentiali, nutrienti, vitaminele C, A, si E au evidente proprietati anti-imbatranire si regenerante.

      Intrucat hranirea pielii din interior este mult mai rentabila vis-a-vis de folosirea produselor conventionale de frumusete, nu-ti ramane decat sa optezi pentru un regim alimentar diversificat din care sa nu lipseasca alimentele pe care ti le vom prezenta in continuare.

Spanacul

        Spanacul este o sursa fabuloasa de antioxidanti, fier, acid folic, vitamina C, E, si K, toate acestea avand un rol important in pastrarea elesticitatii pielii. In plus, spanacul contine luteina, un compus eficient ce protejeaza pielea impotriva deteriorarii.

Semintele de chia (Salvia Hispanica)

       Beneficiile semintelor de chia au fost recent descoperite de cercetatori, motiv pentru care au devenit rapid recunoscute drept un puternic super-aliment, deoarece contin de 2 ori mai multe proteine decat orice alte seminte, de 5 ori mai mult calciu decat laptele, de 2 ori cantitatea de potasiu existenta in banane, de 3 ori mai mult fier fata de spanac, dar si cantitati semnificative de omega-3, omega-6. Totodata, semintele de chia au un rol insemnat in pastrarea hidratarii pielii, fiind un aliat de nadejde pentru pielea ta.

Fructele de mare

       Bogate in acizi grasi Omega-3 si zinc, fructele de mare pot fi deosebit de utile pentru persoanele care sufera de acnee. Deoarece acizii grasi Omega-3 lupta impotriva inflamatiilor, iar zincul ajuta la metabolizarea productiei de testosteron, care influenteaza productia de sebum si incurajeaza productia de noi celule ale pielii, fructele de mare pot fi extrem de benefice atat pentru adolescenti cat si pentru adultii care se confrunta cu aceasta problema.

Laptele de soia

       Cosumul de lapte de soia poate fi benefic sanatatii pielii tale, chiar mai mult decat o serie de produse lactate. Bogat in isoflavone, laptele de soia ajuta la mentinerea colagenului, a carui cantitate se reduce semnificativ odata cu inaintarea in varsta. Studiile par sa indice faptul ca acest compus ajuta la indepartarea ridurilor si mentinerea pielii fine si catifelate.

Cerealele integrale

       Cerealele integrale au ajuns, in ultima vreme, pe lista alimentelor extrem de sanatoase pe care specialistii recomanda sa le incluzi in dieta de zi cu zi. Astfel, vitaminele din complexul B, cum ar fi biotina, favorizeaza productia de celule grase si previne pielea uscata. In plus, cerealele integrale contin rutina, un antioxidant care combate deteriorarea pielii. 

Facebook Comments

Adauga un comentariu